آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری _ امتحانات الهی

خانه / علما وسخنرانان / سخنرانان مرتبط با هیات / حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری / آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری _ امتحانات الهی

امتحانات الهی

امتحانات الهی موضوع سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در آوای معرفت هیات. در ادامه سخنرانی بسیار زیبا و شنیدنی از حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری با موضوع ” امتحانات الهی ، امتحانات الهی دارای سه نکته مهم است . نکته اول ، امتحان سنت قطعی خداست . در واقع هر مخلوقی که خداوند نعمت عقل را به او اعطا کرده از دایره امتحان خارج نبوده و زیر چتر امتحان الهی است ، سنت الهی امتحان است … مردم در امتحانات سه دسته اند ؛ دسته اول ، کسانی که زود نا امید می شوند . دسته دوم ، صابرین اند کسانی که در امتحان قبول می شوند و دسته سوم شاکرین اند کسانی که صاحب مدال می شوند . اگر می خواهیم در امتحانات الهی نا امید نشویم باید از آدرس قرآن و روایات و از راهنمایی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بهره ببریم . کسانی در امتحانات نا امید نمی شوند که پشتیبان دارند ، کسی که خدا و اهل بیت علیهم السلام را دارد حق ندارد نا امید شود و هر کس آینده روشنی جلوی راهش هست نباید نا امید شود . بنابراین در امتحانات الهی نا امیدی به سه دلیل ممنوع می باشد ؛راهنما ، پشتیبان و آینده روشن ” برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است .

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام  الهی است . صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری  را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری_ امتحانات الهی
سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری_ امتحانات الهی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *