حضرت معصومه سلام الله علیها یک محدثه

آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام نظری منفرد _ حضرت معصومه سلام الله علیها یک محدثه بزرگوار است

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های اهل بیت / ویژه نامه ولادت حضرت معصومه (س) / چندرسانه ای ویژه ولادت حضرت معصومه (س) / آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام نظری منفرد _ حضرت معصومه سلام الله علیها یک محدثه بزرگوار است

حضرت معصومه سلام الله علیها یک محدثه بزرگوار است

حضرت معصومه سلام الله علیها یک محدثه بزرگوار است موضوع سخنرانی حجت الاسلام نظری منفرد درآوای معرفت هیات. در ادامه بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز ماه ذی القعده و دهه کرامت سخنرانی زیبایی از حجت الاسلام نظری منفرد با موضوع “حضرت معصومه سلام الله علیها تنها دختر امام نیست، درست است که ایشان فرزند امام و خواهر امام و عمه امام است اما ایشان یک عالمه و یک محدثه است یک بانوی بزرگواری است که که روایات بسیاری نقل کرده است. یکی از حدیث های نقل شده حضرت فاطمه معصومه اینست: پیامبر خدا فرمود کسی که با محبت خاندان پیامبر از این دنیا عبور کند و با محبت از دنیا برود، خداوند متعال او را شهید به حساب می آورد. که نشان دهنده اهمیت محبت یه اهل بیت است” برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری  را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

حضرت معصومه سلام الله علیها یک محدثه
سخنرانی حجت الاسلام نظری منفرد_حضرت معصومه سلام الله علیها یک محدثه بزرگوار است

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید،

به بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *