آیت‎الله علوی گرگانی | اگر همیشه تقصیرها را به گردن دیگران بیاندازیم کار حل نمی‎شود

خانه / علما وسخنرانان / آیت‎الله علوی گرگانی | اگر همیشه تقصیرها را به گردن دیگران بیاندازیم کار حل نمی‎شود

معظم له با ذکر این مطلب که امروزه برخی از افراد اموال مردم را می‎برند و اجازه رشد را نمی‎دهند عنوان کردند: اگر همیشه تقصیرها را به گردن دیگران بیاندازیم کار حل نمی‎شود متاسفانه مسئولیت‎هایی که بر عهده گرفته شده است به خوبی عمل نمی‎شود.

حضرت آیتالله علوی گرگانی از اساتید حوزه ی علمیه در دیدار با مدیر مسئول روزنامه وطن امروز با اشاره به اینکه نباید در بحث از مشکلات، تنها به حرف بسنده کرد افزودند: امروز کشور ما نیازمند راه های عملی و حل مشکلات است.

ایشان با ذکر نقل قولی از امام خامنه ای در خصوص حل مشکلات کشور به شکل عملی اظهارکردند: فراموش نمی کنیم که در زمان جنگ در محاصره کامل بودیم، ولی کسی ناله بر نمیآورد، زیرا سرمایه را خودش داشت و تولیدات انجام میشد و کارگران مشغول فعالیت خود بودند و سرمایه در گردش بود، ولی امروز کارها خراب و راکد است وکارگران ، محلی برای کار ندارند.

معظم له با ذکر این مطلب که امروزه برخی از افراد اموال مردم را میبرند و اجازه رشد را نمیدهند عنوان کردند: اگر همیشه تقصیرها را به گردن دیگران بیاندازیم کار حل نمیشود متاسفانه مسئولیتهایی که بر عهده گرفته شده است به خوبی عمل نمیشود.

حضرت آیت‏الله علوی گرگانی تقویت اقتصادی کشور را مهمترین عامل رشد اقتصادی کشور دانست و گفت: باید کاری کنیم که هم مستضعفان را فعال کنیم و هم چرخهای کشور را از محل فعالیت همین شاغلان و مراکز تولیدی بچرخانیم.

معظم له بیان کردند: در تولید باید مراقب کیفیت کار بود؛ باید مراقب باشیم که کیفیت به شکلی باشد که بازار رونق بگیرد؛ یکی از عللی که مردم از اجناس داخلی فرار میکنند به دلیل مشکل کیفیت است.

حضرت آیت الله  علوی گرگانی عنوان کردند: اگر خلافی در کشور در عرصه‏های مختلف انجام نشود کشور ما جزو سرمایه دار ترین کشورها است و اگر امور به خوبی بچرخد قطعا هیچ سفرهای در کشور ما بی نان نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *