آیت الله محمودی گلپایگانی در نگاه بزرگان

خانه / علما وسخنرانان / آیت الله محمودی گلپایگانی در نگاه بزرگان

بنده به دعوت آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین که از لحاظ تعهد، علم و تقوا و سوابق روشن انقلابی دارای جایگاه مشخصی بوده و پدر یک شهید محسوب می شوند به شهرستان سفر کردم.
الحمدالله امروز هم ورامین به وجود مقدس آیت الله محمودی امام جمعه محترم و آقازاده محترمشان منور است.

آیت الله العظمی نوری همدانی

آیت الله العظمی نوری همدانی از فعالان سیاسی پیش از انقلاب و از مراجع عظام تقلید شیعه است.

  • بنده به دعوت آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین که از لحاظ تعهد، علم و تقوا و سوابق روشن انقلابی دارای جایگاه مشخصی بوده و پدر یک شهید محسوب می شوند به شهرستان سفر کردم.
  • الحمدالله امروز هم ورامین به وجود مقدس آیت الله محمودی امام جمعه محترم و آقازاده محترمشان منور است.

آیت الله العظمی فاضل لنکرانی

آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از مراجع مشهور شیعه بود که در سال 1386 دعوت حق را لبیک گفت و به دیار حق شتافت.

  • از زحمات و تلاش های حضرت مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای محمودی امام جمعه شهر ورامین که برای حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی از جمله قیام 15 خرداد تلاش می کنند، تشکر می نمایم.
  • ما خوشوقتیم که طلاب حوزه علمیه امام صادق علیه السلام ورامین تحت سرپرستی شخصیتی لایق از نظر علمی و تقوا و علاقه مند به تربیت طلاب و محصلین قرار گرفتند و با وجود چنین شخصیتی، خودم را نیازمند نصیحت طلاب آن منطقه نمی بینم.

امیدوارم که طلاب دینی آن منطقه، تحت مدیریت برادر عزیزمان جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای محمودی، امام جمعه محترم شهرستان و کمک هایی که آقازاده شان در این رابطه دارند، در آینده از خدمتگزاران واقعی اسلام و تشیع امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار بگیرند.

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی

ریاست موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام جمعه موقت تهران، نماینده چندین دوره مجلس خبرگان رهبری، نماینده مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از چهره های شاخص جامعه روحانیت مبارز بخشی از کارنامه آیت الله موحدی کرمانی است.

حضور در شهرستان ورامین و دیدار با آیت الله محمودی مایه خرسندی و مباهات است.

 

آیت الله سید احمد علم الهدی

امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری از سوابق آیت الله علم الهدی محسوب می شود.

سلام بنده را به حضرت آیت الله محمودی برسانید، زیرا بنده ارادت خاصی به ایشان دارم و در ورامین، یکی دوبار به محضر ایشان رسیده ام و امیدوارم در مشهد هم ایشان را زیارت کنم.

 

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری

امام جمعه شهرستان اهوار، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری از جمله سوابق آیت الله موسوی جزایری است.

وجود آیت الله محمودی در منطقه منشا برکات است و مردم این دیار باید از فرصت حضور امام جمعه ورامین استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی

امام جمعه موقت تهران، موسس و تولیت حوزه علمیه امام خمینی رحمت الله علیه، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و از مسئولان دستگاه قضایی بخشی از سوابق حجت الاسلام صدیقی است.

آیت الله محمودی در کسوت امامت جمعه شهرستان ورامین، چهره ای مقدس، محبوب و خوش نام محسوب می شوند و باید مردم این منطقه قدر این شخصیت را بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم

سید عمار حکیم سیاستمدار شیعه عراقی، ریاست مجلس اعلای انقلاب اسلامی این کشور را در کارنامه خود دارد.

حمایت های مردم ورامین و آیت الله محمودی از مجاهدان عراقی بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

گفتنی است پادگان جلیل آباد در گذشته، در اختیار سپاه بدر و مجاهدان عراقی بود و شهید حکیم و عمار حکیم به ورامین سفر می کردند.

محمد حسین رجبی دوانی

رجبی دوانی مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام و از اساتید برجسته تاریخ اسلام و انقلاب محسوب می شود.

بقین می دانم در حرکت ارزشمند مردم ورامین در سال88، روحانیت بزرگوار ان خطه به خصوص حضرت آیت الله محمودی با سابقه ترین امام جمعه کشور، نقس اساسی داشتند و دشمن هم این ریشه ها را شناسایی کرده و مورد هدف قرار داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *