آیت الله مکارم شیرازی در دیدار تولیت مسجد کوفه مطرح کرد

خانه / علما وسخنرانان / آیت الله مکارم شیرازی در دیدار تولیت مسجد کوفه مطرح کرد

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: تعامل مراکز مهدوی با یکدیگر، ابتکار مناسبی است؛ چراکه حداقل فایده این تعامل آن است که مسائل فرهنگی این مراکز با اعتاب مقدس هماهنگ می‌شود.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید و اساتید برجسته ی حوزه ی علمیه قم در دیدار هیئتی از مدیران و معاونین مسجد مقدس کوفه، بیان داشتند: تعامل مراکز مهدوی با یکدیگر، ابتکار مناسبی است؛ چراکه حداقل فایده این تعامل آن است که مسائل فرهنگی این مراکز با اعتاب مقدس هماهنگ می‌شود.

معظم له با اشاره به سم‌پاشی‌های دشمن علیه اسلام ادامه دادند: وجود این مراکز علیرغم سم‌پاشی دشمن، سبب هماهنگی بیشتر در ارتباط با مهدویت می‌شود؛ از همین رو هرچه عتبات عالیات با مراکز مهدوی ارتباط بیشتری داشته باشند، مفید بوده و برای آینده خوب است.

ایشان با اشاره به مراکزی که در ارتباط با مهدویت در سطح کشور کار می‌کنند، اظهار داشتند: از جمله این مراکز، مرکز شیعه شناسی مسجد مقدس جمکران است که کارهای مناسبی در این مرکز در حال انجام می باشد.

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار، تولیت مسجد کوفه با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین مسجد کوفه و مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در سفری که به مسجد مقدس جمکران داشتیم، تفاهم‌نامه‌ای با حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به امضاء رساندیم که این تفاهم‌نامه در رابطه با همکاری مشترک در زمینه پژوهش‌ها و موضوعات دیگر مرتبط با حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *