آیت الله نوری همدانی|طلاب فرصت تبلیغ فاطمیه را از دست ندهند/ از اهانت به مقدسات دیگران جلوگیری می کنیم

آیت الله نوری همدانی|طلاب فرصت تبلیغ فاطمیه را از دست ندهند/ از اهانت به مقدسات دیگران جلوگیری می کنیم

خانه / پیشنهاد ویژه / آیت الله نوری همدانی|طلاب فرصت تبلیغ فاطمیه را از دست ندهند/ از اهانت به مقدسات دیگران جلوگیری می کنیم

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: ما تأکید بر وحدت با حفظ اصول خود داریم؛ چراکه اصول ما قرآن، پیامبرصلی الله علیه و آله، امامت، غدیر، فاطمیه و عاشوراست؛ ما از اهانت به مقدسات دیگران شدیداً جلوگیری می کنیم؛ اما حقائق اهل بیت علیهم السلام را بیان خواهیم کرد

حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم خطاب به طلاب، خاطر نشان کردند: طلاب عزیز فرصت تبلیغ در ایام فاطمیه را از دست نداده و برای آن مسافرت کنند.

ایشان ابراز داشتند: علما و بزرگان حوزه قرن به قرن فاطمیه اول و دوم را زنده نگاه داشته و این موضوع مربوط به بیست یا سی سال گذشته نیست و این عزیزان همیشه در این ایام روضه داشته اند.

اين مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: هرچه داریم از فاطمه سلام الله علیها است و این قبر بی نشان، نشان دهنده اسراری است؛ باید همه در فاطمیه به عزاداری پرداخته و مراسمات آن را هرچه باشکوه تر برگزار نمایند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: ما تأکید بر وحدت با حفظ اصول خود داریم؛ چراکه اصول ما قرآن، پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم ، امامت، غدیر، فاطمیه و عاشوراست؛ ما از اهانت به مقدسات دیگران شدیداً جلوگیری می کنیم؛ اما حقائق اهل بیت علیهم السلام را بیان خواهیم کرد.

معظم له در پایان بیان داشتند: اهل بیت (علیهم السلام) نیز بر وحدت تأکید داشته اند؛ اما شاگردانی برای مناظره تربیت می کردند تا فرهنگ اسلام ناب یعنی اسلام اهل بیت علیهم السلام ماندگار باشد.

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *