آیت الله نوری همدانی | استفاده از اجناس خارجی که موجب ضرر زدن به اقتصاد نظام اسلامی باشد جایز نیست

خانه / علما وسخنرانان / آیت الله نوری همدانی | استفاده از اجناس خارجی که موجب ضرر زدن به اقتصاد نظام اسلامی باشد جایز نیست

حضرت آیت الله نوری همدانی تقویت اقتصاد مقاومتی را یک نوع مبارزه با دشمنان دانسته و گفتند: جنگ امروز با ایران جنگ اقتصاد است که با تلاش و زحمت مسئولان باید در این جنگ پیروز شویم.

حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در دیدار عده ای از طلاب و فضلا یکی از مسئوليت های مهم علما را هدایت و روشنگری مردم دانستند و فرمودند: در دنیای امروز با حوادث فراوان  مواجه هستیم و عمده این حوادث علیه انقلاب اسلامی است، دشمن در اتاق فکر خود به این نتیجه رسید است که تنها تفکری که می تواند طومار استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل را درهم بشکند تفکر اسلامی ایران است که مبتنی بر فرهنگ جهاد و شهادت می باشد.

این مرجع تقلید ادامه دادند:  براین اساس، بزرگترین ناقض حقوق بشر، طرح نقض حقوق بشر را تهیه و با رای همپيمانان خود به تصویب می رساند و نخست وزیر استعمار پیر، ایران را تروریست معرفی می کند که البته ما همه اینها محکوم می کنیم.

ایشان با بیان این که  دنیارا به نقض حقوق بشر در بحرین،  یمن، فلسطین توجه میدهم  بیان داشتند: روزانه صد ها زن و کودک بی گناه و بی دفاع گشته می شوند، لذا علما در طول تاریخ هم در عرصه علم بوده اند و هم سیاست اسلامی را برای مردم تبیین می کردند که در عصر و زمان ما امام راحل توانستند به عنوان یک عالم سیاست مدار در جهان کنونی تاثیر گذار باشند.

 این مرجع تقلید شرایط کنونی کشور را حساس دانستند و با تاکید بر حفظ وحدت وهمدلی در همه سطوح خاطر نشان کردند: امام راحل در جای جای فرمايشات خود دارند که هرجا دشمن نفوذ کرد همانجا اختلاف بود و باز می فرمودند، رمز موفقیت وحدت کلمه است.

حضرت  آیت الله نوری همدانی انتقاد را حق طبیعی افراد دانسته ولی تخریب و افترا و تهمت را عملی ناشایست خوانند و گفتند:اگر کسی بخواهد بخاطر اختلاف شخصی کارنامه 38 ساله نظام اسلامی را زیر سوال ببرد گناهی بزرگ مرتکب شده است چون حقیقتاً پیشرفت ايران اسلامی در مقایسه با قبل انقلاب هيج قابل قیاس نیست البته منکر کاستی ها نیستیم. ایشان ادامه دادند: امروز معیشت مردم و بیکاری جوانان و رکورد در جامعه کاملا محسوس است و این وضعیت اقتصادی انسان را در مقابل ملت بزرگ و انقلابی ایران شرمنده می کند.

 ایشان با اشاره به سخنان اول سال امام خامنه ای گفتند: تولید کنندگان با تولید محصولات با کیفیت زمینه مصرف اجناس داخلی را برای مردم فراهم نمایند بی تردید استفاده از اجناس کشورهای دیگر که موجب ضرر زدن به اقتصاد نظام اسلامی باشد جایز نیست.

ابن مرجع تقلید تقویت اقتصاد مقاومتی را یک نوع مبارزه با دشمنان دانسته و افزودند: جنگ امروز با ایران جنگ اقتصاد است که با تلاش و زحمت مسئولان باید در این جنگ پیروز شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *