حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مجلس شورای اسلامی که مشغول تدوین و بررسی بودجه کشور است بداند که بودجه ها باید همواره به نفع مردم و فقرا تدوین شود و خرج های اضافه حذف شود.

آیت الله نوری همدانی خطاب به مسئولین و مجلس| بودجه ها به نفع مردم و فقرا تدوین شود

خانه / پیشنهاد ویژه / آیت الله نوری همدانی خطاب به مسئولین و مجلس| بودجه ها به نفع مردم و فقرا تدوین شود

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مجلس شورای اسلامی که مشغول تدوین و بررسی بودجه کشور است بداند که بودجه ها باید همواره به نفع مردم و فقرا تدوین شود و خرج های اضافه حذف شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در درس خارج خود در مسجد اعظم قم با اشاره به مناسبت های ماه دی خاطر نشان کرد: ماه دی در تاریخ  انقلاب اسلامی دارای مناسبت های مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

ایشان افزودند: در سال 88 عده ای هنجار شکن در مقابل نظام اسلامی ایستادند و موجب شدند که دشمنان از این اختلافات در جهت براندازی اصل نظام سوء استفاده کنند.

معظم له با اشاره به سر دادن شعارهای هنجارشکنانه توسط فتنه گران گفتند: شعارهایی که آنان می دادند یعنی اینکه باید فاتحه انقلاب اسلامی را خواند و با این کارهای تفرقه انگیز موجب شدند کشور تا چندین  ماه دچار مشکل و آشوب شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه دادند: رفتارهای اختلاف انگیز این فتنه گران تا ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام ادامه داشت و آنان حتی به خیمه های عزای حسینی نیز رحم نکردند و به مقدسات دینی مردم اهانت کردند و وقتی مردم مسلمان و شهیدپرور و آگاه ایران اسلامی از نیت شوم آنان آگاه شدند در 9 دی به میدان آمدند و بساط آنان را جمع کردند.

این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: عده ای از مردم ولایی و قهرمان ایران در 6 دی ماه به درب منزل ما آمدند و ما برای آنها صحبت کردیم و طبق فرموده امام راحل به مردم گفتیم که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم ملت آسیب نمی بیند و مردم نیز در سرتاسر ایران اسلامی به میدان آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را برای همیشه جمع کردند.

ایشان در قسمت دیگری از بیانات خویش خطاب به مسئولین نظام گفتند: مسئولین باید قدر این مردم بصیر و آگاه و همیشه در صحنه را بدانند چرا که این مردم بودند که این حماسه عظیم را به وجود آوردند لذا باید در همه عرصه ها باید به نفع مردم کار شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مجلس شورای اسلامی که مشغول تدوین و بررسی بودجه کشور است باید بداند که بودجه ها باید همواره به نفع مردم و فقرا تدوین شود و خرج های اضافه حذف شود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *