آیین تجلیل از «حاج اصغر زنجانی» برگزار می‌شود

خانه / پیشنهاد ویژه / آیین تجلیل از «حاج اصغر زنجانی» برگزار می‌شود

به مناسبت نیم قرن ستایشگری آستان حسینی علیه السلام ، آین تجلیل از این پیرغلام و دلسوخته اهل بیت علیهم السلام روز یکشنبه 18 تیرماه از ساعت 16 در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مراسم تجلیل از حاج اصغر زنجانی پیرغلام اهل‌بیت علیهم السلام به پاس نیم قرن ستایشگری آستان حسینی برگزار می‌شود.

 حاج‌اصغر گنج‌خانلو(زنجانی) مداح روشندل زنجانی است که  در دل عشاق سیدالشهداء علیه السلام از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و  بسیاری از مداحان کشورمان با او معاشرت داشته و دارند.

«آنان که غمت به جان خریدند حسین/ یکباره به خون خود تپیدند حسین/ افسوس که خونین کفنان ایران/ جان دادن و کربلا ندیدند حسین»

این یکی از رباعیات معروفی است که حاج اصغر گنج‌خانلو در بین رزمنده‌های دفاع مقدس و در گردان‌های خط شکن زنجان، با نوای گرم و دلنشینش در فضای جبهه قرائت می‌کرد.

حال به مناسبت نیم قرن ستایشگری آستان حسینی علیه السلام ، آین تجلیل از این پیرغلام و دلسوخته اهل بیت علیهم السلام روز یکشنبه 18 تیرماه از ساعت 16 در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

همچنین کتاب حاوی خاطرات مردم از حاج اصغر گنج‌خانلو و شرح ایثار و زندگی‌نامه وی در این مراسم تجلیل رونمایی خواهد شد.

این مراسم با حضور اساتید، علما، شعراء و مادحین کشور برگزار می‌شود، از جمله مهمانان ویژه این برنامه علی انسانی، منصور ارضی، محمدباقر تمدن، غلامرضا عینی فرد، ولی الله کلامی، مهدی خادم آذریان هستند که با اجرای حسن سلطانی برگزار می‌شود.

این برنامه با همکاری حسینیه اعظم زنجان و مشارکت هیأت‌های مذهبی استان به میزبانی حسینیه اعظم زنجان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *