آیین تجلیل از مقام پرستار در شهر مقدس قم

آیین تجلیل از مقام پرستار در شهر مقدس قم

خانه / اختصاصی هیأت / آیین تجلیل از مقام پرستار در شهر مقدس قم

همزمان با سالروز ولادت با سعادت اسوه صبر و شکیبایی حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، خادمان هیات رزمندگان اسلام در شهر مقدس قم با حضور در بیمارستان کامکار از پرستاران تجلیل نمودند.

آیین تجلیل از مقام پرستار در شهر مقدس قم

پایگاه اطلاع رسانی هیات: همزمان با سالروز میلاد باسعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، آیین تجلیل از مقام پرستار با حضور تعدادی از خادمان هیات رزمندگان اسلام استان قم در بیمارستان کامکار به انجام رسید.

در این مراسم که با حضور خادمان هیات رزمندگان اسلام استان در بخش های مختلف این بیمارستان ضمن اجرای برنامه فرهنگی شامل اجرای گروه های تواشیح و سرود، با اهدای سبدهای گل و میوه شب یلدایی و لوح سپاس از زحمات شبانه روزی کادر درمان و پرستاران بیمارستان کامکار که از ساعات ابتدایی شناسایی ویروس منحوس کرونا بی وقفه به خط مقدم مبارزه با این بیماری تبدیل شده است تقدیر به عمل آوردند.

در بخشی از این دیدار صمیمانه با کادر درمان این بیمارستان جناب آقای سید رضا شمس مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام در استان قم در بیاناتی از زحمات شبانه روزی کادر درمان از جمله پرستاران در تمام کشور بویژه در استان قم قدردانی نمودند و از درگاه خداوند سبحان برای این تلاشگران عرصه سلامت، اجر دنیوی و اخروی و طول عمر مسئلت نمود.

در ادامه گزارش تصویری این دیدار به حضورتان تقدیم می گردد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *