آیین سوگواری 28صفر در بام ایران شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / آیین سوگواری 28صفر در بام ایران شهرکرد + تصویر

آیین سوگواری 28صفر به مناسبت رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام مجتبی و امام رضا (علیهم السلام) و اجتماع مردمی «امت رسول الله»در استان چهارمحال و بختیاری با رایحه دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی، برگزار شد.

سوگواری 28صفر در استان چهارمحال و بختیاری

آیین سوگواری 28صفر به مناسبت رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام مجتبی و امام رضا (علیهم السلام) و اجتماع مردمی «امت رسول الله»در استان چهارمحال و بختیاری با رایحه دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم باشکوه سوگواری رحلت خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام در شهرکرد و سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این مراسم در شهرکرد مرکز استان با حرکت کاروان هیئت های عزاداری از میدان بسیج به سمت میدان 12 محرم، خیابان ملت، چهار راه بازار و آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما انجام شد.

قرائت زیارت پیامبر از بعید و نوحه خوانی و سینه زنی از برنامه های اجتماع بزرگ مردمی با عنوان «امت رسول الله» بود که با قطعنامه ای در محکومیت هتک حرمت قرآن، مسجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تعرض اشرار اجیر شده به نوامیس و امنیت عمومی پایان یافت.

در این قطعنامه 8بندی، ضمن ابراز تأثر از فوت اتفاقی یک خانم جوان که بطور طبیعی هر انسانی را متأثر می کند، بهانه شدن آن برای ایجاد ناامنی عمومی و آتش کشیدن اموال مردم و بیت المال و تخریب و سوزاندن آمبولانس و بیمارستان و تعرض به نوامیس مردم و هتک حرمت قرآن و مسجد و …جنایت ها و خبائثی که در روزهای اخیر اشرار اجیر شده سازمان های جاسوسی و رسانه های استکباری مرتکب گردیده اند، محکوم شد.

در بخشی از این قطعنامه از مسئولان خواسته شد تا ریال آخر خسارت های وارده را از محل جریمه عوامل این تخریب ها به ویژه سلبریتی های محرک و آتش بیار معرکه تأمین نمایند.

در بند دیگری از قطعنامه، امنیت عمومی خط قرمز دانسته شده و می افزاید: ما ملت قدرشناس ایران صمیمانه از نیروهای انتظامی فداکار و دلسوز خود که پیوسته شهدایی را تقدیم امنیت مردم کرده اند، سپاسگزاریم و از آنها می خواهیم در مقابل تهمت ها و توهین های دشمن ضعف و سستی به خود راه ندهند و با قاطعیت به برقراری امنیت و اعمال قانون ادامه دهند.

گفتنی است؛ درخواست از قوه قضائیه و مسئولان حقوقی دستگاه های اجرایی کشور به منظور پرونده سازی برای رسانه های بیگانه و شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی که با دروغ پردازی های گسترده و تهمت به مأموران خدوم کشور عامل اصلی تحریک آشوبگران بوده اند، و پیگیری آن در محاکم قضایی داخلی و بین المللی و همچنین راه اندازی شبکه ملی اطلاعات برای کوتاه کردن دست دشمن از افکار عمومی کشور از دیگر بخش های این قطعنامه پایانی است.

شایان ذکر است در بخش آخر این قطعنامه ضمن درخواست از مسئولان کشور به ویژه رسانه ها برای اطلاع رسانی سریع و به هنگام در مورد حوادثی که هراز گاهی دستاویز دشمنان می شود و پرکردن خلأ اطلاعاتی مردم، بر حفظ وحدت و انسجام ملی بعنوان رمز اقتدار ایران اسلامی تأکید شده است.

 

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  خسام الدین بیجاد

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *