آیین نکوداشت مداح شهید ثرایی + تصویر

خانه / استان ها / آیین نکوداشت مداح شهید ثرایی + تصویر

آیین نکوداشت مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  شهید “منصور ثرایی” در شهر وردنجان برگزار شد.

آیین نکوداشت مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  شهید “منصور ثرایی” در شهر وردنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر و هفته دفاع مقدس آیین نکوداشت مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شهید”منصور ثرایی”با رعایت اصول بهداشتی با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اسماعیلی با تسلیت ایام گفت: دفاع مقدس پیش از آنکه دفاع باشد فرهنگ و مکتب جهادی درس آموز فراتر از زمان و مکانی بود.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: نبرد جانانه ی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برابر جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق دارای خصوصیت ویژگی استثنایی بود و از قداست، نورانیت و معنویت برخوردار و دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: ترویج به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و احیای ارزش های دفاع مقدس و بیان ایثارگری رزمندگان اسلام و گذشت خانواده معظم شهدا و جانبازان برای نسل جوان ، موجب عزت و اقتدار انقلاب اسلامی خواهد شد.

در ادامه مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه نکوداشت مداحان و پیرغلامان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام همزمان با دهه ی آخر ماه صفر وگرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان برگزار می شود.

مسئول کانون مداحان و هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان ادامه داد: این برنامه معنوی به همت بسیج و کانون مداحان و هیأت رزمندگان اسلام با هدف قدردانی از یک عمر تلاش های خالصانه در حوزه ستایشگری  است.

توسلی به نقش مؤثر مداحان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی بویژه سالهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مداحان در معنویت افزایی جامعه نقش ویژه و مهمی دارند و در مناطق مختلف عملیاتی در 8 سال دفاع مقدس هم مداحان با نوحه های حماسی و ذکر مصیبت اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و بیان شجاعت، ایثار و فداکاری اصحاب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نقش مؤثری در بالا بردن روحیه رزمندگان برای نبرد با دشمن بعثی داشتند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، شعر خوانی یکی از شاعران آیینی، مداحی و نوحه خوانی یکی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تجلیل از خانواده مداح شهید” منصور ثرایی وردنجانی” از دیگر برنامه های این مراسم بود که به همت سازمان بسیج و کانون مداحان استان، و شهرستان بن و هیأت رزمندگان اسلام  استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدتقی قادری

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *