آیین نکوداشت پیرغلام حاج نیازعلی محمد یوسفی + تصویر

خانه / استان ها / آیین نکوداشت پیرغلام حاج نیازعلی محمد یوسفی + تصویر

آیین نکوداشت پیرغلام اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پدر شهید حسین محمد یوسفی ” حاج نیازعلی محمد یوسفی ” در شهر وردنجان برگزار شد.

آیین نکوداشت پیرغلام حاج نیازعلی محمد یوسفی

آیین نکوداشت پیرغلام اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پدر شهید حسین محمد یوسفی ” حاج نیازعلی محمد یوسفی ” در شهر وردنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر و هفته دفاع مقدس آیین نکوداشت مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پدر معظم شهید حسین محمد یوسفی ” حاج نیازعلی محمد یوسفی “با رعایت اصول بهداشتی با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اسماعیلی با تسلیت ایام گفت: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ و مایه عزت و افتخار انقلاب اسلامی هستند.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: ایثار، فداکاری و روحیه شهادت طلبی،به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش هایی است که یک انسان متعهد و کامل می تواند به آن مقام والا و پر ارزش دست پیدا کند.

وی ادامه داد: شهدا، ایثارگران و خانواده معظم شهیدان محور و ستون اصلی نظام و انقلاب هستند و به عنوان الگو در جامعه نقش آفرین می باشند.

در ادامه مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آیین نکوداشت پیرغلامان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام امسال همزمان با دهه ی آخر ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فضای باز با رعایت اصول بهداشتی در استان برگزار می شود.

مسئول کانون مداحان و هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان ادامه داد: آیین نکوداشت پیرغلامان با هدف قدردانی از یک عمر تلاش های خالصانه درحوزه ستایشگری در استان برگزار می شود.

توسلی ادامه داد:پیرغلام اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پدر بزرگوار شهید محمد یوسفی عمر با برکتی داشت و در مسیر ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم و زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا بسیار کوشا بود و یکی از فرزندانش در دفاع از اسلام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مسئول کانون مداحان و هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان به نقش ویژه مداحان در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: فضای ذهنی و روحی رزمندگان اسلام با نوای گرم مداحان که از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب با وفایش بیان می کردندبا الگوهای عاشورایی، آماده ایثار و فداکاری می شد.

وی به لزوم بصیرت افزایی  در جامعه اشاره کرد و گفت: مداحان و شاعران آیینی در کنار علما و اساتید، افسران جنگ نرم هستند، باید با روشنگری، بصیرت افزایی و به روز بودن توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، شعر خوانی شاعران آیینی، مداحی و نوحه خوانی یکی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تجلیل از خانواده شهید و پیرغلام اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام زنده یاد ” حاج نیاز علی محمدیوسفی وردنجانی” از دیگر برنامه های این مراسم بود که به همت سازمان بسیج و کانون مداحان استان، و شهرستان بن و هیأت رزمندگان اسلام  استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدتقی قادری

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *