13آبان نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است

خانه / استان ها / 13آبان نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: استکبار جهانی رؤیای تسلط بر ما را به گور خواهد برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: 13 آباد نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی و الگوگیری دانش آموزان و جوانان این مرز و بوم از نهضت عاشورا و قیام عزتمندانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

حجت الاسلام کریم سرافراز با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) افزود: ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده‌ایم.

روحانی وعضوهیأت رزمندگان اسلام استان،اوّلین مضمون سیزده آبان را به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) رویارویى رژیم آمریکا با نهضت اسلامى و بیدارى اسلامى دانست و ادامه داد: با اتحاد و انسجام ارکان نظام و آحاد ملت و دولت، عبور از همه توطئه ها، تحریم ها و فشارهای قدرتهای استکباری آسان می شود و دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی رؤیای تسلط بر این سرزمین را با خود به گور خواهند برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی بارها و بارها به جهانیان نشان داده اند که هیمنه آمریکا پوشالی است و سیزده آبان که روز مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران است، مصداق بارز سُست بودن بنیان خانه عکنبوت می باشد.

حجت الاسلام سرافراز؛ شکست آمریکا و مزدوران منطقه ای قدرت های استکباری در جنگ های نیابتی را از دیگر نشانه های افول نظام سلطه در جهان دانست و گفت: به برکت روحیه ایستادگی و مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت، امروز شاهد برچیده شدن بساط داعش و تکفیر و سلفی گری در منطقه هستیم و به حول و قوه الهی زمینه های ظهور موعود اُمَم و ایجاد تمدن جهانی اسلام در حال فراهم شدن است.

روحانی وعضوهیأت رزمندگان اسلام استان،حضور میلیونها زائر عاشق و دلباخته در مراسم پیاده روی حماسی اربعین حسینی را از دیگر نشان های نفوذ قدرت نرم اسلام در عرصه بین الملل دانست و گفت: جاماندگان از قافله اربعین با حضور در تظاهرات ضداستکباری و اجتماعات عاشورایی 13آبان نشان خواهند داد که قیام مستضعفان علیه مستکبران آغاز شده و زمان نابودی و زوال کاخ های ظلم و ستم فرارسیده است.

گفتنی است:مراسم حماسی استکبارستیزی امسال در روز شنبه 13 آبان،ساعت 9:30 صبح در 42 نقطه استان چهارمحال و بختیاری و در شهرکرد به ‌صورت تظاهرات و تجمع در میدان 12 محرم به سمت میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهابا سخنرانی دکتر مهدی چمران و اجرای زنده سرود حماسی و انقلابی با حضور خواننده نسل جوان، میلاد هارونی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در مراسم یادواره شهدای لردگان بر ضرورت دشمن شناسی و شناخت مکر و حیله های دشمن تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سالروز حرکت کاروان پیاده با حضور 400 نفر از رزمندگان لردگانی در قالب دو گردان و با پای پیاده به جبهه‌های حق علیه باطل در ۱۲ آبان ۱۳۶۵، یادواره سرداران، فرماندهان و 286 شهید والامقام این شهرستان، در مصلای اولی الامر لردگان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد در این مراسم یادواره، با تأکید بر ضرورت دشمن شناسی و شناخت مکر و حیله های دشمن، گفت: یکی از ضرورت های مهم امروز ما مسئله دشمن شناسی است که بارها مقام معظم رهبری به این نکته توجه ویژه ای داشته اند و فرمودند: دشمن شناسی خود را قوی کنید، اگر دشمن را شناختید فریب و توطئه های دشمن را نخواهید خورد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی با بیان اینکه امروز از آمریکا بعنوان شیطان بزرگ یاد می شود، افزود: همانطور که خداوند منان در قرآن مجید می فرماید:از شیطان (ابلیس) بر حذر باشید، همین دستور را هم می دهد که از آمریکا و استکبار نیز بر حذر باشید.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: وقتی یک مقایسه بین ابلیس و آمریکا انجام می دهیم به چند نکته می رسیم؛ ابلیس و آمریکا هر دو در منیت و غرور هستند، هر دو حیله گر و مکارند، هر دو با دین شما می جنگند، ابلیس و آمریکا در تامین منافع خودشان از انواع تهدید استفاده می کنند، هر دو دشمنی و شیطنت شان ادامه دار است و هر دو امر به فساد و فحشا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: لذا آنچه مهم است برادران و خواهران گرامی اینست که؛ بدانیم دشمن ما، دشمن است و همانطور که خداوند منان در قرآن مجید می فرماید: از شیطان بر حذر باشید، همین دستور را هم می دهد که از آمریکا و استکبار نیز بر حذر باشید و بدانید تا زمانی که ما پیرو مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و مکتب قرآن هستیم و بر آن ایستادگی کنیم آنها هیچ کاری بر علیه ما نمی توانند انجام دهند چون کید شیطان همیشه ضعیف است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود ولایت و بصیرت را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسئله ولایت و شاخصه ولایت را جدی بگیرید و هوشیاری، بصیرت و توجه به ولی امر را سر لوحه کار های خود بدانید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان با اشاره به فرارسیدن روز ملی استکبار ستیزی گفت: در آستانه 13 آبان ماه و در آستانه اربعین حضرت ابا عبد الله (علیه السلام) قرار داریم، حضور در صحنه 13 آبان باید کاملا مردمی و با حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان حاضر شویم.

گفتنی است:‌ این مراسم با حضور خانواده معظم شهداء، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و بسیجیان در مصلای اولی الامر لردگان برگزار شد.

لردگان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *