اجتماع بزرگ روز تاسوعادر مصلای امام خمینی (ره) شهركرد و پخش زنده از صداوسیما +تصویر

خانه / استان ها / اجتماع بزرگ روز تاسوعادر مصلای امام خمینی (ره) شهركرد و پخش زنده از صداوسیما +تصویر

اجتماع بزرگ و مراسم عزاداری و سوگواری روز تاسوعای حسینی با رعایت اصول بهداشتی در فضای باز مصلي امام خمينی (ره) شهركرد برگزار شد.

اجتماع بزرگ روز تاسوعا

اجتماع بزرگ و مراسم عزاداری و سوگواری روز تاسوعای حسینی با رعایت اصول بهداشتی در فضای باز مصلي امام خمينی(ره) شهركرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با روز تاسوعا حسینی امسال هم مراسم سوگواری با حضور اقشار مختلف مردم به همت هیأت رزمندگان اسلام در مصلي امام خميني (ره) شهركرد برگزار شد.

عزاداران سیدو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برادران و خواهران بویژه جوانان و نوجوانان با شکوه و نظم خاص در فضای باز مصلا به نوحه خوانی و عزاداری خامس آل عبا پرداختند.

مراسم عزاداری روز تاسوعا به همت شبکه استانی جهانبین به صورت زنده و مستقیم از صداو سیمای استان و سایر شبکه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،قرائت زیارت عاشورا، مداحی و نوحه خوانی مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام ، مقتل خوانی و شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر روز تاسوعاحسینی به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

شایان ذکراست: مراسم سخنرانی و مداحی که به همت هیئات ثارالله سپاه و رزمندگان اسلام شهرکرد از اول محرم آغاز شده، صبح روز تاسوعا هم از ساعت:30:  6 تا 30 : 8 در مصلي امام خميني (ره)شهركرد با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی حجج اسلام: حسینی صدر – دکتر هاشمی – دکتر کاظمی – دکتر مختاری – صفی و دکتر همتیان و مداحی مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام : جزایری – بیگی – توسلی – یزدانی – قادری – اسماعیل زاده – موسوی و کیانی برگزار شد.

همچنین مراسم سوگواری خامس آل عبا با سخنرانی: حجج اسلام: شیخ ابوالقاسم قربانی و شیخ محسن حجت پناه و مداحی مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام: صیادی، توسلی و بیگی به همت هیأت رزمندگان اسلام استان از اول محرم همراه با اقامه ی نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد برگزار شده و تا آخرین شب از ماه صفر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است: اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در روز عاشورای حسینی هم برگزار ، این مراسم به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی پخش شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: حسین ضامنی و خسرو علی پور

 

اقامه نماز ظهر عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در روز تاسوعا و پخش زنده از صدا وسیما

 

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *