اجتماع بزرگ عاشورای حسینی در شهرکرد + گزارش تصویری

خانه / استان ها / اجتماع بزرگ عاشورای حسینی در شهرکرد + گزارش تصویری

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی اجتماع بزرگ عاشورائیان مصلای بزرگ امام خمینی(ره)شهرکرد برگزارشد.

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی اجتماع بزرگ عاشورائیان مصلای بزرگ امام خمینی(ره)شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم اجتماع بزرگ عاشورائیان در روز عاشورای حسینی با حضور عزاداران حسینی بویژه جوانان و نوجوانان به همت هیأت رزمندگان اسلام در مصلای امام خمینی(ره)شهرکرد برگزار شد.

 دراین مراسم پس از تلاوت آیات نورانی قرآن مجید یکی از مداحان زیارت عاشورا را قرائت  و سپس حجت الاسلام محمدی از اساتید حوزه علمیه با تسلیت شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا علیه السلام و یاران وفادارش به ایراد سخن،مقتل خوانی و ذکر مصیبت پرداخت.

در ادامه این مراسم با شکوه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مصیبت شهادت خامس آل عبا حضرت امام حسین علیه السلام به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.

این مراسم که از ساعت :10:30 روز عاشورای حسینی آغاز شد و با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به یاد آخرین نماز سومین امام شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در  روز کربلا خاتمه یافت. شایان ذکراست: اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه دراستان و نیز سخنرانی امام جمعه شهرکرد پس از نماز ظهرعاشورا از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد بود.

مراسم اجتماع بزرگ مردمی و نیز اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا با همکاری،تلاش و کوشش ارزشمند صداوسیمای استان برنامه به صورت زنده و مستقیم از (سیما و صدا) شبکه استانی جهانبین و همزمان از سایر شبکه های ملی پخش شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

/ عکاس: محمدرضاکیانی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *