اجتماع 600 هیات برگزیده و محوری کشور

خانه / مطالب و رویدادها / اجتماع 600 هیات برگزیده و محوری کشور

توسط جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌گردد؛

اجتماع 600 هیات برگزیده و محوری کشور

 چهارمین همایش ملی هیأت‌های محوری و برگزیده کشور، هفتم و هشتم اسفندماه برگزار خواهد ‌شد.

به گزارش روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، چهارمین همایش ملی هیأت‌های مذهبی کشور با حضور 600 هیأت مؤثر، محوری و برگزیده از 30 استان کشور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

این همایش پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اسفندماه با سخنرانی حجج اسلام مومنی، پناهیان، ماندگاری، محرابی، انجوی نژاد، وحید‌پور، گمار، نوری، زمانی و سردار حاج سعید قاسمی، حاج حسین یکتا، حاج علی انسانی و حاج مهدی سلحشور در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

برگزاری کمیسیون‌های تخصصی، هيات شباب الامام الخمینی(ره)، اکرانِ خصوصي فیلم “خانه‌ای کنار ابرها”، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی، اهداي بسته‌هاي فرهنگي و … از حاشيه‌هاي چهارمین همايش ملي هيات‌هاي محوري و برگزيده کشور خواهد بود.

جامعه ایمانی مشعر از سه سال پیش با هدف هماهنگ سازی و برنامه‌ریزی هیأت‌های سراسر کشور برای همگام سازی مجموعه هیأت‌های در تراز انقلاب اسلامی، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجمع و تشکیلات سیاست‏گذاری‏‌ها، برنامه‌ریزی‏‌های دقیق و کارشناسی شده برای مدیران هیآت، مداحان، منبریان و شاعران انجام می دهد.جامعه ایمانی مشعر در طول سه سال گذشته با پنج هزار هیأت در سراسر کشور به طور مستقیم و حدود 90 هزار هیأت به طور غیر مستقیم ارتباط داشته و حدود 10 بسته معرفتی را در بین آنها توزیع کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *