اجلاس سالانه مجمع بسیج قشر مداحان بام ایران+تصویر

خانه / استان ها / اجلاس سالانه مجمع بسیج قشر مداحان بام ایران+تصویر

اجلاس سالانه مجمع بسیج قشر مداحان چهارمحال وبختیاری باحضور اعضای شورای قشر بسیج مداحان شهرستان ها در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نشست معاون اجرایی سپاه استان با تقدیر و تشکر از حضور مداحان اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) در این جلسه از حضور آحاد مردم به ویژه مداحان و هیئات مذهبی در حماسه جهانی اربعین حسینی(علیه السلام) تجلیل و نقش مداحان را در این مسئله بسیار مفید و با اهمیت توصیف کرد و گفت: مداحان به عنوان افسران جنگ نرم می توانند نقش به سزایی در کاهش نفوذ فرهنگی دشمن داشته باشند.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) اشاره و رهنمودهای معظم له را نقشه راه مداحان عنوان کرد و گوش به فرمان بودن و اطاعت پذیری بی چون و چرا از منویات فرماندهی معظم کل قوا را ازخصوصیات مداحان و ذاکران و نوکران با اخلاص اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) دانست.

دبیر مجمع قشر و مسئول سازمان بسیج مداحان استان در آغاز این نشست با عرض خیر مقدم، گزارشی را از روند برنامه های سازمان بسیج مداحان استان ارائه و اهداف این اجلاس را برای مدعوین تشریح کرد.

حجت الله کیانی  روند اجرایی این نشست را خیلی خوب توصیف کرد و گفت: در این روز نمایندگان شورای قشر نواحی گزارش جامعی را از روند فعالیت کانون بسیج مداحان در نواحی ارائه و تهدیدات ، آسیب ها، مشکلات ، کمی و کاستی ها، نقاط قوت و ضعف در شهرستان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نتایج خوبی در خصوص راهکارها جهت رفع تدریجی این آسیب ها بدست آمد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان ادامه داد: تشکیل مدام این جلسات در نواحی با حضور برجستگان و افراد موثر در جامعه مداحان ازجمله درخواست مسئولین بسیج مداحان بود.

تلاوت آیات کلام الله مجید و پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم مرور کنیم…

sam_5594

sam_5593

sam_5599

sam_5601

sam_5618

sam_5642

sam_5653

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *