احضاریه کتابی درباره حضرت زینب و راهپیمایی اربعین

احضاریه تازه ترین اثر علی مؤذنی درباره اربعین حسینی

خانه / پیروان عترت / کتابخانه پیروان عترت / احضاریه تازه ترین اثر علی مؤذنی درباره اربعین حسینی

رمان «احضاریه» تازه‌ترین اثر علی مؤذنی با محوریت زندگی حضرت زینب (سلام الله علیها) و پیاده‌روی اربعین در ۲۲۴ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۰هزار تومان در نشر اسم راهی بازار شده است.

احضاریه تازه ترین اثر علی مؤذنی درباره اربعین حسینی

رمان «احضاریه» نوشته ی علی‌ مؤذنی در ۲۲۴ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۰هزار تومان در نشر اسم راهی بازار شده است. تازه‌ترین اثر علی مؤذنی با محوریت زندگی حضرت زینب (سلام الله علیها) و پیاده‌روی اربعین است. نشر اسم، پیش‌ از این رمان‌های «دوازدهم» و «آپارتمان روباز» را به قلم این نویسنده منتشر کرده بود.

ناشر در معرفی این کتاب نوشته است: «احضاریه» در قالب اثری دینی در رفت و برگشت بین گذشته و حال، روایتی از زندگی یک روزنامه‌نگار نویسنده است که برای سفر به کربلا نه دعوت که احضار می‌شود.

مؤذنی در این اثر از رخدادهایی مانند زیارت و آئین راهپیمایی عظیم اربعین برای نقل داستانی از حیات حضرت زینب سلام الله علیها بهره برده است.

در نوشته ی پشت جلد کتاب می‌خوانیم: باز گمش کردم. دلم می‌خواست برایش درددل کنم و بپرسم چرا فقط من باید این وسط مریض شوم و به آن حال بیفتم. شما که دکترید، راهنمایی‌ام کنید. و بگویم دکتر جان من فکر می‌کنم از شدت ضعف دچار مالیخولیا شده‌ام و به قول شما پزشک‌ها گرفتار سندرم حاج ناصر شده‌ام و ویروسی در ذهن من به فحش فعال شده‌ است که هرچه پیش‌تر می‌روم، سلول‌های بیشتری را از من دربر می‌گیرد. بفرما. سروکله‌اش پیدا شد و این بار مشتی بادام ریخت توی مشتم و رفت. هیچ‌ سوالی  نکرد. نپرسید «خوبی؟»، نگفت «تصمیمت چیست؟»، عین فرفره رفت. چهارده‌تا بادام بود. دستش را خواندم. حتما به نیت چهارده معصوم. می‌خورم. بسیار خوب. فحشت هم نمی‌دهم. چون این‌جا نجف است و علی هست و آه…

شرکت‌کنندگان در پویش کتابخوانی روشنا می‌توانند تا دی 97 در کنار مطالعه کتاب احضاریه از امکان بهره‌مندی از 14 جایزه یک میلیون تومانی و یک جایزه 10 میلیون تومانی نیز برخوردار شوند.

 

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *