احیای فریضتین امر به معروف ونهی از منکر ضامن سلامت جامعه و افراد است

خانه / استان ها / احیای فریضتین امر به معروف ونهی از منکر ضامن سلامت جامعه و افراد است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، امر به معروف ونهی از منکر را ضامن سلامتی جامعه و افراد دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در این مراسم با اشاره به اهمیت احیای فریضتین واجب فراموش شده در جامعه، گفت: مقام معظم رهبری امر به معروف ونهی از منکر را واجب فراموش شده توصیف فرمودند و باید در احیای این فریضه های الهی بکوشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: احیای فریضتین امربه معروف و نهی از منکر را باید از فرد، خانواده و دوستان و آشنایان شروع کنیم .

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،ادامه داد: با ساری و جاری شدن امربه معروف ونهی از منکر در مجموعه سازمان، بسیاری از مسایل حل شده و بنیه معنوی کارکنان تقویت می گردد.

حجت الاسلام سرافراز، شناخت، اصول و ضوابط امر به معروف ونهی از منکر و آگاهی از مصادیق معروف و منکر و آشنایی با شیوه و چگونگی امر و نهی را از الزامات عمل به این تکلیف دینی دانست و گفت: تذکر لسانی باید با زبان نرم و لیّن انجام شود و همگان به این وظیفه الهی اهتمام نمایند، تا جامعه ای عاری از هرگونه زشتی و ناهنجاری داشته باشیم.

این مقام مسئول، عمل به تکلیف الهی در بحث امر به معروف و نهی از منکر را یکی از الزامات پاسداری غیرمحافظه کارانه برشمرد و تأکید کرد: برای پاسداری غیرمحافظه کارانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن بایستی به این واجب فراموش شده الهی بیش از پیش توجه نماییم.

حجت الاسلام سرافراز،امربه معروف ونهی ازمنکر را ضامن سلامتی جامعه و افراد دانست و گفت: مؤمنان باید آینه یکدیگر باشند و ضمن تقویت نیکی ها و خوبی ها، در رفع عیوب و اشکالات همدیگر در عرصه های مختلف، فردی، اخلاقی، اجتماعی و … بکوشند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،با اشاره به برگزاری دوره های تربیت و تعالی پایوران سپاه در سال جاری، اظهار کرد: از سال آینده نظیر این دوره ها برای آحاد بسیجیان نیز برگزار می شود تا به یاری خدا، امربه معروف ونهی از منکر در سطح جامعه نیز احیا گردد.

در این مراسم از برگزیدگان کلاسهای هشتمین دوره تربیت و تعالی پایوران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *