اختلاف ما با مستکبرین راهبردی است

خانه / استان ها / اختلاف ما با مستکبرین راهبردی است

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز گفت: اختلاف ما با آمریکا و مستكبرین ماهوی و راهبردی و بر سر اصول اساسی است نه شكلی و تاكتیكی و قائم به شخص.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز گفت: اختلاف ما با آمریکا و مستكبرین ماهوی و راهبردی و بر سر اصول اساسی است نه شكلی و تاكتیكی و قائم به شخص.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین كریم سرافرازگفت: برای عبور از گردنه های سخت و دشوار انقلاب اسلامی و پیروزی بر جبهه كفر و استكبار جهانی راهی به جز مراجعه و عمل به فرمایشات امامین انقلاب یعنی امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و امام خامنه ای (مدظله العالی) نداریم، زیرا این فرمایشات ایشان نقشه ی راهی است كه تكیه و اعتماد به این نسخه ها می تواند ما را به پیشرفت برساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با كارگزاران كشور فرمودند: ما در مقابل آمریكا به تجربیاتی دست پیدا كرده ایم كه باید از آنها درس بگیریم و یكی از این تجربیات عدم پایبندی آمریكا به تعهدات خود در مذاكرات است و باید مسئولین و مردم به این تجربه توجه داشته باشند و نقشه آمریكا مبنی بر ناامید كردن مردم از نظام را نقش بر آب كنند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: قرآن كریم مسلمانان را به بصیرت همراه بدبینی نسبت به دشمن فرا می خواند، چون اختلاف ما با آمریکا و مستكبرین ماهوی و راهبردی و بر سر اصول اساسی است نه شكلی و تاكتیكی و قائم به شخص.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر دشمنی آمریكا با اصل نظام اسلامی، ادامه داد: دشمنی آمریكا با ما بر سر مساله هسته ای و موشكی و …، نیست و همانطور كه رهبر معظم انقلاب در ابتدای مذاكرات هشدار دادند بعد از حل شدن مساله هسته ای و قبول خواست آمریكایی ها، آنها به سراغ بقیه موارد جمهوری اسلامی خواهند رفت.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد:باید مواظب توطئه های دشمنان علیه انقلاب باشیم و توجه كنیم كه تمام دولت های آمریكا با انقلاب اسلامی دشمن هستند و دشمنی آمریكا فقط مربوط به ترامپ نیست،بلكه آنها با ملتی كه 40 سال است مقاوم در برابر دشمنی های آنان ایستاده است دشمن اند.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *