اداره مملکت با اعتقاد به اسلام انقلابی میسر می شود

خانه / استان ها / اداره مملکت با اعتقاد به اسلام انقلابی میسر می شود

آیت الله علیرضا اسلامیان، تأکید کرد: کسی که با بن دندان اسلام انقلابی را پذیرفته و درد دین داشته باشد می‌تواند مملکت را اداره کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ آیت‌الله علیرضا اسلامیان با تاکید بر اینکه خداباوری، یقین به قیامت و اهل ایمان بودن از نخستین خصیصه‌های رئیس جمهور است، اظهار کرد: باید اهل ایمان بودن برای مردم بیان شود.

آیت الله اسلامیان، با اشاره به اینکه برداشتن گام‌های بلند سعه‌صدر لازم دارد، گفت: کسی که در هنگام عصبانیت دیگران را اهل جهنم می‌کند نمی‌تواند کشور را اداره کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه توان مدیریتی از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور محسوب می‌شود، التزام عملی را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور برشمرد و بیان داشت: اگر مادران، پدران و بسیجیان و نیروهای مسلح نبودند، چه کسی سایه جنگ را از کشور دور می‌کرد. ایمان پدران، مادران و بسیجیان و پیشرفت‌های علمی و نظامی سایه جنگ را از کشور دور کرد.

آیت الله اسلامیان، اعتقاد به اسلام انقلابی را شرط اداره کشور دانست و بیان داشت: کسی که ارزش‌های انقلاب را با تمام وجود پذیرفته و بداند انقلاب اسلامی برای حاکمیت اسلام است و همچنین با بن دندان اسلام انقلابی را پذیرفته و درد دین داشته باشد می‌تواند مملکت را اداره کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا به خاطر اسلام با دشمن مقابله کردند تصریح کرد: حضور مردم بسیار مهم است و وقتی انسان قوی باشد دشمن کنار می‌کشد چراکه در مقابل دشمن کوتاه آمدن کار ابلهانه‌ای است. کدام کشور تاکنون کوتاه آمده و امریکا حق آن‌ را رعایت کرده است؟

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هر جا حضور داشتیم دشمن کنار رفته و در انتخابات هم همین‌طور است، در سال 88 حضور مردم به‌گونه‌ای بود که دشمن با دیدن اینکه مردم پس از پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان باز هم به صحنه آمدند، حیرت‌زده شد و کنار کشیده بود که متاسفانه فتنه‌گران فتنه خود را اجرا کردند.

وی با مذموم شمردن توهین به ساحت مقدس امام رضا(علیه السلام) در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کسی که نمی‌تواند ستادش را طوری کنترل کند،‌که به مقدسات توهین نشود، چگونه می‌تواند مملکت را اداره کند؟

عضو مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان وظیفه کنترل امنیت و صحت در انتخابات را برعهده دارد و باید این وظیفه را به خوبی انجام دهد و در صورتی که از لحاظ فنی بتوان با امنیت کامل انتخابات الکترونیک برگزار کرد این اقدام انجام می‌شود.

آیت الله اسلامیان با اشاره به اشکال داشتن قانون در مورد نام‌نویسی کاندیداهای ریاست جمهوری و تاکید بر لزوم اصلاح آن اضافه کرد: بسیاری از نظرسنجی‌های انتخاباتی دارای اعتبار نیست و با گرایش همراه است.

وی افزود: فرهنگ امانت‌داری در جامعه ما تا حد زیادی نهادینه شده است اما نباید فقط معطوف به مادیات شود و در معنویات و امور غیرمادی نیز باید رعایت شود که یکی از مهم‌ترین این عرصه‌ها انتخابات است.

آیت الله اسلامیان ادامه داد: انتخابات امانت است، چه امانتی بزرگتر از نظام اسلامی که نه‌تنها ماحصل خون شهداست بلکه امانت همه انبیا و اولیا نیز هست بنابراین با یک رای ممکن است تمام نتیجه و ماحصل تلاش‌ آن‌ها در اختیار کسی قرار گیرد که با یک سیاست و امضای غلط آن را از بین ببرد یا با یک سیاست و امضای صحیح به نتیجه مطلوب برساند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت اتحاد افزود: بسیار واضح است که اتحاد نیروهای انقلاب از مهم‌ترین عوامل پیروزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *