اراذل با قمه به جان ناهی از منکر افتادند

خانه / تازه ها / اراذل با قمه به جان ناهی از منکر افتادند

اراذل با قمه به جان ناهی از منکر افتادند

شاید ده روز پیش از این واقعه اسف بار، آقا مهدی خیاط محله صاحب الزمان(عج) شهر ازنا حتی تصورش را هم نمی کرد که ممانعت از بروز یک فاجعه غیر اخلاقی با نهی از منکر سرنوشتی تلخ برایش رقم بزند.

حالا او بر روی تخت مداوا تاوان سنگینی را با زخم های عمیقش پس میدهد، تاوانی که نتیجه اش عاقبت بخیری و سبب حفظ عفاف دخترک محله شان می شود، دختری که به گواه شاهدان عینی، مزاحمین قصد ربودن و هتک حریمش را داشته اند.

بنابراین گزارش مهدی فرجی که از بسیجیان و کسبه کوی بازار شهر است، در حدود ۱۰ روز قبل با درگیر شدن در یک ماجرای شنیع اخلاقی که در آن عده ای قصد مزاحمت برای دختری را داشتند مانع از اهداف شوم آن اراذل می شود.

در ادامه ماجرا وقتی مزاحمین توسط این آمر به معرف و ناهی از منکر ناکام می مانند در اقدامی تلافی جویانه پس از ۱۰ روز در فرصتی مناسب در اوایل بعدازظهر روز شنبه ۴ بهمن ماه به وی حمله ور شده و پس از وارد کردن ضربات چاقو و قمه متواری می شوند.

بی شک بروز این حوادث ناگوار در رویارویی با منکرات، قصه تلخ ناتمامی خواهد بود که به مراتب در حوادث جراید نظیرش دیده می شود.

قصه غم انگیز مجروحیت و حتی در مواردی مرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر به دست هنجارشکنان و مفسدان اجتماعی که به نیات پلید خود دست نیافته اند.

بنابر آخرین گزارش دریافتی حال کنونی جوان برومند مهدی فرجی که جهت مداوا به خارج از شهرستان اعزام شده بعلت جراحات عمیق به ناحیه سر وخیم اعلام شده و وی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

قابل ذکر است والدین وهمسر وی و جمعی از بازاریان و ورزشکاران ازنا خواستار دستگیری هر چه زودتر و محاکمه اشد مجازات خاطیان به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *