اربعین خاکریزهای ما را چند هزار کیلومتر جلو برد

خانه / مطالب و رویدادها / اربعین خاکریزهای ما را چند هزار کیلومتر جلو برد

اربعین خاکریزهای ما را چند هزار کیلومتر جلو برد

yekta2

حسین یکتا در دوره آموزشی« نقش حوزویان در جبهه جنگ نرم فرهنگی، گفت: در بنیاد خاتم الاوصیا، به این نتیجه رسیدیم که باید بیشتر به بحث تربیتی اقدام کنیم؛ مقام معظم رهبری روی بحث تبلیغ دانش آموزشی تاکید داشتند و آنچه در بنیاد  هدف گذاری کرده ایم در عرصه تبلیغ است، طلابی که کار تبلیغی در عرصه دانش آموزی می کنند را حمایت می کنیم.

مدیر بنیاد خاتم الاوصیا(ع) خاطرنشان کرد: اگر نسل دانش آموز و نوجوان  را خوب تربیت کنیم،  یک اتفاقی خواهد افتاد  و جامعه ما بیمه خواهد شد.

وی گفت: اربعین امسال کار امام حسین (ع) بود، ولی باید به این فکر باشیم که چه کاری برای این نسل کنیم که دشمنان می خواهند موج جنسی در میان جوانان به راه بیاندازند.

یکتا بیان کرد: روحانیت باید مثل اوایل انقلاب به درون جامعه رفته؛ مبلغان باید خود را برای تبلیغ بلند مدت و بدون بازگشت آماده کنند تا اتفاق خاصی بیافتد.

وی گفت: طلاب باید در خانواده خود حکم و حکیم باشند و ما نیز باید کاری کنیم که طلاب در همه جا محورقرارگیرندو همه به آنها رجوع کنند؛ در بحث تبلیغ در میان مردم باید به این اصل توجه کنیم که نیازهایی که ما احساس می کنیم و نیازهایی که واقعا جامعه آن را به عنوا مشکل خود می داند چه اندازه متفاوت است.

وی اظهارکرد: الگوی ما در تبلیغ امثال حجت الاسلام دیانت در دانشگاه افسری است  باشدکه سی سال در آنجا حضور یافتند و درب اتاقش به روی همه افسران باز بود و با بچه های افسری زندگی کرد؛ مشکل بزرگ اهالی فرهنگ و تصمیم ساز آن است که با مردم ایران زندگی نمی کنیم.

یکتا خاطرنشان کرد: امروز که راه نفت را بستند هر ایرانی باید یک دلار و ارز وارد کند. مثل چینی ها؛ ما باید واردات ارزش و صادرات ذهنیت روحانیت و مبلغ را داشته باشیم؛ نباید فراموش کنیم که اربعین خاکریزهای ما را چند هزار کیلومتر جلو برد.

 این فعال فرهنگی کشور، تصریح کرد: وقتی می گوییم که سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کنیم،  باید به دنبال اتاق جنگ و طراحی بگردیم؛ ما طلابی می خواهیم که در خارج که زمینه کار داریم بروند و در همانجا بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *