اربعین فقط مخصوص یک مذهب خاص نیست | حجت الاسلام صالحی

خانه / مطالب و رویدادها / اربعین فقط مخصوص یک مذهب خاص نیست | حجت الاسلام صالحی

اربعین محصور در یک مذهب خاص نیست، بلکه امروز شاهد برپایی مواکب اهل سنت و حتی مسیحیان در این گردهمایی بزرگ هستیم.

اربعین فقط مخصوص یک مذهب خاص نیست | حجت الاسلام صالحی

هیاتروز یکشنبه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام اربعین با حضور حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه، دهقانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان هیئات مذهبی شهرستان خمیر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد .

حجت الاسلام صالحی ضمن تشکر از تمامی افراد حاضر در جلسه برنامه ریزی ستاد اربعین، عنوان کرد: آنچه اربعین را نسبت به دیگر مناسبت های مذهبی متمایز می کند جهان شمول بودن این حرکت بزرگ است.

اربعین فقط مخصوص یک مذهب خاص نیست | حجت الاسلام صالحی

امام جمعه بندر خمیر ابراز کرد: اربعین محصور در یک مذهب خاص نیست، بلکه امروز شاهد برپایی مواکب اهل سنت و حتی مسیحیان در این گردهمایی بزرگ هستیم.

حجت الاسلام صالحی بیان داشت: هر انسان عدالت خواه و صاحب حقیقت که اقامه توحید برای او ارزشمند است ماجرای اربعین را به عنوان یک حرکت عظیم آزادی خواهی می داند.

وی با اشاره به این که خدمتگزاری در دستگاه امام حسین علیه السلام ارزشمند و پربرکت است، بیان داشت: یکی از زوایای دیگر اربعین حس انسان دوستی و نوع دوستی و ترویج آن در جامعه است و در همین راستا اگر خدمتی برای رفع مشکلات مردم ضعیف و مستمند ارائه شود، بسیار پر اهمیت است.

امام جمعه بندرخمیر در پایان خاطرنشان کرد: فضای معرفت افزایی با کمک نهادهای مردم نهاد و دستگاه های اجرایی شکل بگیرد تا شاهد برنامه های اثرگذار در سطح شهرستان باشیم.

منبع: خبرگزاری حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *