اربعین نهضت حسینی را جادوانه کرد

خانه / استان ها / اربعین نهضت حسینی را جادوانه کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام)، گفت: رمز ماندگاری نهضت کربلا در اربعین حسینی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام کریم سرافراز در سفر به استان خوزستان با حضور در جمع زائران اربعین حسینی و خادمان موکب امام حسن علیه السلام از زحمات مسئولین و رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در خدمت رسانی به زوار عتبات تقدیر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام، اظهار کرد: این امام عزیز طبق روایت – فرمودند که” هر کس یک بیت شعر درباره‌ی حادثه‌ی عاشورا بگوید و کسانی را با آن بیت شعر بگریاند، خداوند بهشت را بر او واجب خواهد کرد”؛ که این مسئله به خاطر ماندگار شدن واقعه قیام کربلا و نهضت امام حسین علیه السلام است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،خاطرنشان کرد:اهمیت اربعین،به خاطراحیا،جاوادنگی و ماندگار شدن نهضت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و قیام خونین عاشوراست.

حجت الاسلام سرافراز، گفت:بعد از واقعه عاشورا، نهضت روشنگری حضرت زینب کبری و امام سجاد علیهم السلام و اربعین حسینی باعث ایجاد موج مبارزه با ظلم و ستم در جهان شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: اربعین، نقطه آغاز استکبارستیزی بعد از واقعه عاشورا و حادثه‌ی کربلا بود، که با روشنگری و افشاگری های امام سجاد و حضرت زینب سلام الله علیهم شروع شد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،با مقایسه هجمه وسیع تبلیغاتی دشمنان اسلام و مسلمین بعداز واقعه کربلا و زمان فعلی بر علیه انقلاب اسلامی ایران، به تأسی ازتعابیر مقام معظم رهبری، تأکید کرد: اربعین به ما درس می‌دهد، که باید یاد حقیقت و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *