اردوی زیارتی – سیاحتی پیروان عترت بافق

خانه / پیروان عترت / اردوی زیارتی – سیاحتی پیروان عترت بافق

تعداد 40 نفر از خواهران شورای هیئت و فعالین در رشته های قرآنی و فرهنگی با پشتیبانی هیئت رزمندگان به زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره ) و زیارت شهدا ی گرانقدر مشرف شدند.

تعداد 40 نفر از خواهران شورای هیئت و فعالین در رشته های قرآنی و فرهنگی با پشتیبانی هیئت رزمندگان به زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره ) و زیارت شهدا ی گرانقدر مشرف شدند. دراین دیدار سردار سرافراز اسلام حاج اکبر توکلی طی سخنانی چندین خاطره از شهدای گرانقدر و امام شهیدان را بیان داشت. پس از این زیارت 4 ساعته از گلزار شهدا و حرم مطهر حضرت امام و تجدید میثاق ، برنامه بعدی اردو زیارت از حسینیه جماران و بیت حضرت امام خمینی (ره) بود که ضمن دیدار از حسینیه و بیت و نگارستان حضرت امام (ره) با خاطراتی که توسط مسئول هیئت رزمندگان بیان شد آشنا و بهره مند گردیدند. برادر علی اکبر قانعی که 6 ماه در سالهای 59-60 افتخار پاسداری از بیت حضرت امام را به عنوان مسئول تیم اعزامی از شهرستان بافق عهده دار بودند به عنوان راوی خاطراتی از برنامه های حضرت امام ( ره) (نظم و انضباط ، دیدارها ، درسهای حوزوی ، ملاقاتهای عمومی و خصوصی و برنامه های ورزشی و…..) بیان کرده و افزودند با توجه به همه این موارد حضرت امام (ره) در کارهایشان نظم عجبیبی بود که حتی ما برای تعویض پست نگهبانی بعضی از مواقع با برنامه های ایشان ساعت خود را تنظیم می نمودیم.

اردوی سه روزه زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری و سپس زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران و امام زاده آقا علی عباس از فرزندان امام موسی کاظم علیه السلام از دیگر برنامه ها بود. از حاشیه های این اردو بیان خاطره و احکام و مسابقات فرهنگی بود که توسط مسئول هیئت رزمندگان پیروان عترت خواهران و برادر قانعی مسئول هیئت رزمندگان انجام گرفت و در این راستا به تعداد 10 نفر از خواهران هدایائی به رسم یاد بود اهداء گردید.

2 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *