از امام حسین علیه السلام حمایت جهانی کنیم

از امام حسین حمایت جهانی کنیم

خانه / قرآن و عترت / عترت / ستارگان هدایت / امام حسین (علیه السلام) / از امام حسین حمایت جهانی کنیم

حمایت از گروه وتر برای تولید ترانه‌های انگلیسی با هدف معرفی امام حسین علیه السلام به جهان یکی از راههای یاری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف میباشد.

از امام حسین علیه السلام حمایت جهانی کنیم

هیات: «ما امروز احتیاج داریم که حسین‌بن‌علی را به دنیا بشناسانیم… اگر امام حسین علیه السلام به دنیا معرّفی شود، اسلام معرّفی شده است، قرآن معرّفی شده است.» امام خامنه‌ای ۹۸/۰۶/۲۷

گروه وتر، از دو سال قبل با دغدغۀ معرفی امام حسین علیه السلام به جهان و مقدمه‌سازی ظهور، تولید ترانه‌هایی متناسب با سلیقۀ جوانان غربی را آغاز کرد و تاکنون توانسته‌ ۹ ترانه منتشر کند که به لطف خدا با بازخوردهای خوب و امیدبخشی مواجه بوده است.

از امام حسین علیه السلام حمایت جهانی کنیم
از امام حسین علیه السلام حمایت جهانی کنیم

وتر برای سیاست‌گذاری‌های کلان خود و همچنین مضمون ترانه‌ها از مشورت برخی اساتید متعمق در فطرت انسانی و آشنا با جهان غرب، از جمله استاد علیرضا پناهیان و استاد اصغر طاهرزاده بهره می‌گیرد.

ویژگی ممتاز ترانه‌های وتر که اهل فن داخلی و خارجی، بر آن صحه گذاشته‌اند، تناسب بالای آهنگ‌ها با ذائقه جوان غربی اعم از متن ترانه، آهنگ‌سازی و خوانندگی است و این در حالی است که وتر همواره به اهداف خود متعهد بوده است.

این توفیق پس از لطف خداوند، مرهون تلاش و ممارست فراوان گروهی از جوانان متخصص و با انگیزه بوده است. تولید ترانه، در مراحل مختلف آن نیازمند پرداخت انواع هزینه‌های ریالی و دلاری، از جمله حق الزحمه‌ی اساتید خارجی است تا بتوان به کیفیت لازم دست یافت. وتر وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و هزینه‌های آن صرفا توسط کمک‌های بی‌منت و بی‌ریای مردمی تامین می‌شود.

شما هم می‌توانید با مشارکت در تامین بخشی از هزینه‌های تولید این ترانه‌ها، در معرفی امام حسین علیه السلام به جهان و مقدمه‌سازی ظهور سهیم شوید. آثار وتر را از کانال @VetrMusic می‌توانید ببینید و بشنوید.

درگاه آنلاین:
IDPay.ir/VetrGroup
شماره کارت بانک انصار به نام علیرضا محمدزاده
6273811094805758

منبع: پناهیان

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *