استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع خادمین مواکب + تصویر

خانه / استان ها / استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع خادمین مواکب + تصویر

همایش هماهنگی خادمین قرارگاه قمربنی هاشم علیه السلام استان،برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در جوار مضجع نورانی امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری؛

خدمت به زائران حسینی یک توفیق بزرگ  الهی است

همایش هماهنگی خادمین قرارگاه قمربنی هاشم علیه السلام استان،برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در جوار مضجع نورانی امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع خادمین قرارگاه قمربنی‌هاشم علیه السلام گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی یک توفیق بزرگ  الهی است.

غلامعلی حیدری برکات خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: در برپایی مواکب و خدمت رسانی به زایرین اربعین حسینی سختی و مشکلات وجود دارد، اما این افتخار بزرگ نصیب هر کسی نخواهد‌ شد.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: باز شدن راه کربلا معلی و توفیق تشرف و زیارت مضجع نورانی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از آرزوهای قلبی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به برکت خون مطهر شهدا امروز زائران اربعین حسینی با اطمینان خاطر و در امنیت به زیارت مرقد مطهر حضرت سیدالشهدا علیه السلام مشرف می شوند و مردم مومن عراق با اشتیاق فراوان با برپایی موکب ها با تمام توان به زائرین اربعین حسینی از مرزهای مختلف و در مسیر نجف تا کربلا پذیرایی می کنند.

حیدری با اشاره به ارزش معنوی خدمت به زائران اربعین افزود: همکاری و همراهی برای خدمت به زائران اربعین حسینی ارزشمند و معنوی است و خواستار جدی گرفتن مسئله حمل و نقل زائران شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مداحی و ذکر مصیبت، ارائه گزارش اقدامات رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برای برپایی مواکب و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی و تقدیم نمادین کاور خدمت و کارت خادمین به دو نفر از شرکت کنندگان در همایش، از دیگر برنامه های همایش هماهنگی خادمین قرارگاه قمربنی هاشم علیه السلام استان بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نیاز علی حیدری

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *