استاندار کرمانشاه به نماینده ولی‌فقیه و رای مردم توهین کرده/وزیر کشور چاره‌ اندیشی کند

خانه / مطالب و رویدادها / استاندار کرمانشاه به نماینده ولی‌فقیه و رای مردم توهین کرده/وزیر کشور چاره‌ اندیشی کند

نماینده مردم سنقر در مجلس نسبت به توهین استاندار کرمانشاه به نماینده ولی‌فقیه و دولت‌‌های نهم و دهم به وزیر کشور هشدار داد و گفت: جناب وزیر کشور با استانداری که در کرمانشاه منصوب کرده‌اید باید به داد این استان برسید.

واکنش محبی به تشنج در جلسه تودیع و معارفه مسئولان سیاسی سنقر:

 محمدابراهیم محبی نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در تذکر شفاهی به وزیر کشور اظهار داشت: همانگونه که در نطق‌ها و تذکرات قبلی به استحضار رسیده است، استان کرمانشاه به دلیل مرزی بودن و همسایگی با کشور عراق و شرایط خاص مذهبی اجتماعی و همچنین مشکلاتی مانند بیکاری و فقر نیازمند آرامش، تلاش و مدیریت جهادی مسئولان رده‌های مختلف است درحالی‌که این گونه نیست.

وی ادامه داد: به طور نمونه استاندار و معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در جلسه معارفه پنجشنبه گذشته سه نفر از مسئولان سیاسی حوزه انتخابیه بنده، شامل فرماندار، معاون فرماندار، و یک نفر از دو بخشدار حضور داشت و خودش جلسه را به تشنج کشاند.

نماینده مردم سنقر در مجلس افزود: استاندار با وجود اینکه در مراسم معارفه فرماندار سنقر که فردی بومی و تأیید وزارت کشور و معاونان است در نوبت خود صحبت کرده بود، بعد از سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و بنده که در خصوص رعایت خطوط قرمز نظام و عدم نصب فتنه‌گران در مراسم اداری و سیاسی این استان که امروزه امری عادی شده است، ناگهان برافروخته شد و مجدداً به طور غیرمعمول شروع به صحبت کرد و نسبت به نماینده محترم ولی‌فقیه در استان که روحانی انقلابی و برجسته است، اهانت کرد.

محبی ادامه داد: استاندار در ادامه صحبت‌های خود در این جلسه تمام کسانی که مانع اجرای این ابلاغ شدند را به ظلم متهم کرد و همچنین دولت‌های نهم ودهم را به هرج و مرج، انحراف و نامحرم بودن متهم و از بلندگوی رسمی دولت مورد اهانت قرار داد.

وی یادآور شد: آقای وزیر کشور، اولاً اتهام به ظلم و توهین به شأن روحانیت و امام جمعه، ثانیا برفرض دفاع از مومن، اتهام به مومنان دیگر، ثالثا رفتارهای خارج از عرف اداری و اخلاقی و رابعاً توهین آشکار به دولت‌های برخواسته از ر‌أی مردم و تنفیذ رهبری، یک هشدار است. جناب وزیر کشور با استانداری که در کرمانشاه منصوب کرده‌اید باید به داد این استان برسید و چاره‌اندیشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *