استحاله کشور از معارف اسلامی خواسته دشمنان است

خانه / استان ها / استحاله کشور از معارف اسلامی خواسته دشمنان است

%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%863

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان گفت:‌ دشمن می خواهد کشور را از درون تهی کند و برای این کار از مذاکره بعنوان یکی از روش ها استفاده می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهه نخست محرم، همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

معاون امربه معروف و نهی از منکر نظامی و قضایی ستاد احیای استان در این همایش گفت:‌ وقتی صحبت از امر به معروف و نهی از منکر می شود، ما باید مواظب باشیم، جامعه دچار استحاله فرهنگی نشود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان افزود: افرادی خواسته یا ناخواسته در داخل؛ و آمریکا، صهیونیست ها و تمام غول های تبلیغاتی در خارج چون توان مقابله ندارند، خواسته بدنبال آن هستند که کشور ما را از نظر معارف اسلامی استحاله بکنند.

وی، ادامه داد: اگر شما می بینید ناو امارات متحده عربی که از آمریکا قرض گرفته در باب المندب مورد اصابت موشک قرار گرفته، آنها می فهمند که این موشک از کجا نشأت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان به ترفندهای اجرایی برای شکسته شدن هیمنه ی دشمنی که دیروز امام می فرمودند: ” آمریکا شیطان بزرگ است”،اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد کشور را از درون تهی کند و برای این کار از مذاکره بعنوان یکی از روش ها استفاده می کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری، قرار دادن مسئولان ارشد در مقابل عمل انجام شده،‌مانند تماس تلفنی و دست دادن در راهروهای سازمان ملل را از جمله اقدامات آمریکایی ها برشمرد و تأکید کرد: مطرح کردن بحث موسیقی نیز از دیگر نقشه های آنهاست.

وی، تصریح کرد: کسی با موسیقی مشروع و شادی های مشروع مخالف نیست؛ حواشی کنسرتها مانند کشف حجاب، خواندن شعرهای غربی و … را قبول نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان تأکید کرد: ‌امروز خون تازه از تابوت شهدای ما جاری است و این شهیدان نیز شادی مشروع را دوست داشتند و خوششان می آمد؛ اما برای حفظ آرمانها و ارزش های اسلامی رفتند و شهید شدند.

وی، با اشاره به اهمیت حفظ اسلام، فرهنگ اسلامی و آرمانهای شهدا ، گفت: کنسرتی باید برگزار شود که مبتنی بر فرهنگ اسلامی و بدور از حواشی ضد فرهنگی و ضد ارزشهای اسلامی، باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *