استقبال مردم کتاب «مثبت سه» را به چاپ صد‌ودهم بُرد

خانه / مطالب و رویدادها / مصاحبه و گفتگو / استقبال مردم کتاب «مثبت سه» را به چاپ صد‌ودهم بُرد

مسئول هیأت یا مهدی واوان اسلامشهر با اشاره به اینکه پویش کتابخوانی مثبت سه تا 20 اردیبهشت‌ماه تمدید شده است، گفت: شمارگان کتاب «مثبت سه» به چاپ ۱۱۰ رسید که نشان از توجه ویژه و استقبال بسیار زیاد مردم از این پویش دارد.

استقبال مردم کتاب «مثبت سه» را به چاپ صد‌ودهم بُرد

هیاتحجت‌الاسلام سیدحسین موسوی، سخنران مذهبی و مسئول هیأت یا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف واوان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: هیأت یا مهدی اسلامشهر در راستای لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب اسلامی درخصوص افزایش فرزندآوری، کتابی با عنوان «مثبت سه» تهیه کرده است. محتوای این کتاب از سخنرانی‌های بنده در این هیأت است که با اضافه شدن فیش‌های تحقیقی، تکمیل شده است.

اختتامیه پویش کتابخوانی «مثبت سه» ۳۰ اردیبهشت‌ برگزار می‌شود

موسوی عنوان کرد: پویش کتابخوانی «مثبت سه» از سوی این هیأت و با حمایت و همراهی جامعه ایمانی مشعر از ۲۰ آذرماه سال ۱۴۰۰ کلید خورد که با استقبال مردم و درخواست‌های متعدد آنان برای استفاده از فرصت مطالعاتی عید نوروز و ماه رمضان، پایان زمان شرکت در این پویش از ۲۰ اسفندماه تغییر و تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه تمدید شد. مراسم اختتامیه پویش همزمان با روز ملی جمعیت ۳۰ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار خواهد شد و به نفرات برگزیده هدایایی اهدا می‌شود.

مسئول هیأت یا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف واوان اسلامشهر گفت: در این پویش به برگزیدگان جوایزی از جمله یک واحد آپارتمان مسکونی در تهران و ۱۰۰ جایزه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

استقبال مردم کتاب «مثبت سه» را به چاپ صد‌ودهم بُرد

کتاب «مثبت سه» به چاپ ۱۱۰ رسید

وی با بیان اینکه این کتاب داستان و رمان نیست و برای پویش کتابخوانی آن هیچ تبلیغات تلویزیونی صورت نگرفت و صرفاً یک شبکه مردم و هیأتی در هراستان برای عملیاتی کردن این پویش شکل گرفت، تصریح کرد: شمارگان کتاب «مثبت سه» به چاپ ۱۱۰ رسید که نشان از توجه ویژه و استقبال بسیار زیاد مردم از این پویش دارد.

مسئولان نهادهای مذهبی و فرهنگی هنوز پای‌کار ترویج فرزندآوری نیامدند

موسوی با اشاره به اینکه برای رشد و افزایش فرزندآوری باید سه حلقه مردم، نخبگان و مسئولین باید تلاش کنند تا اقناع‌سازی کنند که متأسفانه نخبگان در این زمینه کم‌کاری داشتند، تصریح کرد: مسئولان نهادهای مذهبی و فرهنگی متأسفانه نسبت به این مطالبه مقام معظم رهبری کم توجه هستند و به دلیل این کم‌توجهی، امروز سیاست جامعه به سمت کم فرزندی رفته است. پویش کتابخوانی مثبت سه از سوی هیأت یا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ، گام کوچکی در این راستا بود که باید جدی‌تر به آن‌ پرداخته شود. خیلی از نخبگان مذهبی هنوز متقاعد نشدند و همکاری نکردند و مزیت این پویش آن است که کاملاً به صورت مردمی پیش رفته است.

مشکل اصلی در فرزندآوری موانع بینشی و فرهنگی است

مسئول هیأت یا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف واوان اسلامشهر گفت: مشکلات معیشتی بخشی از موانع فرزندآوری است با قانون‌گذاری می‌توان کمک‌رسان بود اما مشکل و مانع اصلی بینشی و فرهنگی است که باید در این زمینه‌ها اقدامات متفاوتی داشت. متأسفانه با اینکه منزل مسکونی اهدایی در شهرستان اسلامشهر خواهد بود هنوز مسئولین این شهرستان پای کار این پویش نیامدند و همراهی لازم را نداشتند.

برای دریافت کتاب با تخفیف چه باید کرد؟

وی در پایان گفت: رابطان استانی پویش کتابخوانی «مثبت سه» در استان‌ها فعال هستند و این کتاب را به دست مردم خواهند رساند. علاقه‌مندان برای شرکت در پویش و تهیه کتاب با ۳٠ درصد تخفیف و ارسال رایگان، می‌توانند به وبسایت رسمی پویش از اینجا مراجعه کنند و یا عدد ۳ را به سامانه ۳٠٠٠۱۵۴۲ ارسال نمایند. پاسخ سؤالات مسابقه نیز باید از طریق پیامک به همین شماره اعلام شود.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *