استقرار سامانه احراز هویت در مهران برای ایام اربعین

استقرار سامانه احراز هویت در مهران برای ایام اربعین

خانه / پیشنهاد ویژه / استقرار سامانه احراز هویت در مهران برای ایام اربعین

مدیر کل ثبت‌ احوال استان ایلام گفت: سامانه احراز هویت مستقر در اداره ثبت‌احوال شهرستان مهران آماده همکاری با زوار و سایر دستگاه‌های اجرایی در ایام اربعین حسینی است.

استقرار سامانه احراز هویت در مهران برای ایام اربعین

منوچهر تیموری، مدیر کل ثبت احوال استان ایلام امروز ۳ مهر، با بیان این مطلب، اظهار کرد: اداره کل ثبت‌احوال استان ایلام با تمهیدات اندیشیده شده در راستای ارائه خدمات هویتی و مدارک سجلی به زوار اربعین حسینی است از آمادگی کامل برخوردار است.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی زمینه لازم برای ارائه خدمات شناسایی و هویتی به‌صورت شبانه‌روزی در مهران فراهم‌شده است، افزود: استعلام‌های موردنیاز سایر بخش‌ها به‌صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن در اختیار سایر دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

استقرار سامانه احراز هویت در مهران برای ایام اربعین
استقرار سامانه احراز هویت در مهران برای ایام اربعین

مدیرکل ثبت‌احوال استان ایلام اضافه کرد: به‌طورقطع با توجه به اینکه مدرک لازم برای خروج از کشور گذرنامه خواهد بود نیازی به ارائه مدارک سجلی نخواهد بود اما در صورت هرگونه ضرورت و بنابر درخواست دستگاه‌های اجرایی، نظامی و امنیتی کار احراز هویت افراد در کمترین زمان ممکن از طریق سامانه احراز هویت انجام خواهد شد.

تیموری تصریح کرد: صاحبان مدارک شناسایی مفقودی و یا مشکل‌دار باید همانند گذشته تا قبل از شروع مراسم پیاده‌روی اربعین نسبت به صدور مجدد شناسنامه اقدام کنند چراکه بدون وجود مدارک شناسایی، امکان صدور گذرنامه برای افراد وجود ندارد.

تیموری یادآور شد: سامانه احراز هویت به‌منظور کمک به زوار اربعین حسینی که در راه برگشت به میهن اسلامی مدارک هویتی‌شان را مفقود کرده‌اند راه‌اندازی شده و این سامانه به ‌منظور شناسایی و تائید هویت زوار در مرز مهران به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان ایلام عنوان کرد: این سامانه تا پایان برگشت زوار اربعین حسینی از کربلا در محل اداره ثبت‌احوال شهر مهران مستقر خواهد بود و در زمینه مدارک سجلی و هویتی به مردم و زوار حسینی ارائه خدمت خواهد کرد.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *