استمرار کمک های مومنانه در شهر اشکفتک

خانه / استان ها / استمرار کمک های مومنانه در شهر اشکفتک

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از استمرار کمک های مومنانه درغرب شهرکرد خبر داد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از استمرار کمک های مومنانه درغرب شهرکرد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با تقدیراز خیرین ارجمند گفت: در یک ماه گذشته و دراعیاد و موالیدماه ربیع الاول با همکاری ارزشمندهیأت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام این شهربسته های معیشتی  و لوازم التحریرتهیه و تقدیم نیازمندان شد.

یوسف سلیمانی مفرد، ادامه داد:۷۰بسته لوازم التحریر به ارزش 17میلیون و پانصد هزار تومان تهیه و تقدیم خانوادهای نیازمند مدارس اشکفتک  شد.

وی، به تهیه و توزیع بسته های معیشتی اشاره  کرد و افزود: ۳۷ بسته مواد غذایی شامل: برنج، روغن ،رب گوجه، ماکارونی ،سویا، عدس، قند وگوشت گوسفند گرم به ارزش 9 میلیون و 250هزار تومان تقدیم نیازمندان وآسیب دیدگان ازبیماری منحوس کرونا شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، تهیه البسه را از دیگر موارد کمک رسانی در یکماه گذشته عنوان کرد و گفت: لباس وکفش به مبلغ ۸۵۰هزار تومان برای فرزندان دو خانواده تهیه و تقدیم شد.

سلیمانی مفرد، به تهیه تلفن همراه برای ارتباط با سامانه شاد، اشاره و اظهار کرد: دو دستگاه تلفن همراه به مبلغ 8 میلیون تومان تهیه و به دانش آموزانی که برای ارتباط با سامانه شاد و ادامه تحصیل نیازمند تبلت و تلفن همراه بودند، تقدیم شد.

وی مانتو ، شلوار و مقنعه را ازدیگر اقدام اهدایی اعلام کرد و گفت: ۱۰دست مانتو ، شلوارو مقنعه به مبلغ ۳میلیون تومان برای دانش آموزان مدارس دخترانه اشکفتک تهیه ودر اختیار مدارس قرار گرفت.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک افزود: مبلغ ۶۰۰هزار تومان برای  تسویه حساب، بدهی قبوض آب، برق و گاز آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا شد.

سلیمانی مفرد گفت: در یکماهه گذشته با کمک خیرین ارجمند مبلغ 38میلیون و هفتصدهزار تومان برای تهیه اقلام تقدیمی به نیازمندان هزینه شد و به فضل خداوند سبحان در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی برای کمک رسانی به نیازمندان، مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام ، همیشه آماده کمک رسانی هستند.

وی، با اشاره خدمت رسانی به نیازمندان در مرحله قبلی،ادامه داد: در چهاردهمین مرحله از کمک های مومنانه همزمان با آغاز امامت منجی عالم بشریت 22میلیون تومان در ایام بازگشایی مدارس بسته های معیشتی و لوازم التحریر، تقدیم نیازمندان شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *