اسقف اعظم قدس: یقین داریم فلسطین به برکت مقاومت و رهبرش نصرالله به زودی آزاد می شود

اسقف اعظم قدس | یقین داریم فلسطین به برکت مقاومت و رهبرش نصرالله به زودی آزاد می شود

خانه / مطالب و رویدادها / اسقف اعظم قدس | یقین داریم فلسطین به برکت مقاومت و رهبرش نصرالله به زودی آزاد می شود

اسقف عطاءالله حنا گفت: به برکت وجود مقاومت و رهبریِ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله ما اطمینان داریم قدس به زودی به اصالت خود و فلسطین به اهالی خود باز می گردند.

اسقف عطاءالله حنا اسقف اعظم قدس در پیامی تلویزیونی از شهر قدس در مراسمی که حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت شهدای مقاومت تشکیل داده بود شرکت کرد و خاطر نشان کرد: شهدای مقاومت خون پاک خود را برای دفاع از کرامت و آزادی و سرزمین ما و برای فلسطین فدا کردند و ما امروز برای بزرگداشت مجاهدان و شهدا در شهر قدس جمع شده ایم و بر این باوریم قدس به اهالی خود بازخواهد گشت.

وی افزود: قدس محاصره شده و دردمند و زخم خورده است و فلسطین با توطئه هایی روبرو است که می خواهند آن را از یادها ببرند، اما به برکت وجود مقاومت و رهبری سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله ما اطمینان داریم قدس به زودی به اصالت خود و فلسطین به اهالی خود باز می گردند و ما از اینجا به مقاومت لبنان درود می فرستیم که از فلسطین دفاع می کند و در کنار سوریه و درد و رنج آن ایستاده است.

اسقف حنا ادامه داد: کسانی که به سوریه و کشورهای دیگر عربی تجاوز کردند همان هایی هستند که علیه فلسطین نیز توطئه می کنند و گرچه ممکن است نام ها و عناوین متعددی داشته باشند، اما یکی هستند و ما از کشورهای منطقه عربی می خواهیم همه با هم متحد شده و از میهن عربی خود دفاع کنیم و اجازه ندهیم دشمنان سرزمین های ما را تجزیه و تفکیک کنند.

وی خاطر نشان کرد ما در راه دفاع از حق خود یک امت هستیم و همه باهم از فلسطین و قدس و سوریه و یمن و عراق و لیبی دفاع می کنیم و در پایان بار دیگر اعلام می کنیم درود بر مقاومت لبنان و دوستان فلسطینی در لبنان و جهان عرب.

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *