پيام امام خمینی رحمة الله علیه درباره انتشار كتاب كفرآميز آيات شيطانى

اطلاعيه دفتر امام خمينى رحمة الله علیه در مورد توبه سلمان رشدى

خانه / با ولایت / امام خمینی(ره) / دیدگاه ها امام خمینی / اطلاعيه دفتر امام خمينى رحمة الله علیه در مورد توبه سلمان رشدى

سلمان رشـدى اگـر تـوبـه كـنـد و زاهـد زمـان هـم گـردد، بـر هـر مـسـلمـان واجـب اسـت بـا جـان و مـال، تـمـامـى هـمِّ خـود را بـه كـار گـيـرد تـا او را بـه درك واصـل گـردانـد. صحیفه نور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مملو از مطالب زیبا و خواندنی است که در این نوشتار «پیام امام راحل درباره کتاب کفرآمیز آیات شیطانی» و «اطـــلاعــيه دفتر امام خمينى رحمة الله علیه در مورد توبه سلمان رشدى» تقدیم علاقمندان می گردد.

به نقل از خبرگزاری حوزه؛ صحیفه نور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مملو از مطالب زیبا و خواندنی است که در این نوشتار «پیام امام راحل درباره کتاب کفرآمیز آیات شیطانی» و «اطـــلاعــيه دفتر امام خمينى رحمة الله علیه در مورد توبه سلمان رشدى» تقدیم علاقمندان می گردد.

پيام امام خمینی رحمة الله علیه درباره انتشار كتاب كفرآميز آيات شيطانى

بسمه تعالى

انا لله و انا اليه راجعون

به اطلاع مسلمانان غيور سراسر جهان مى رسانم مؤلف كتاب آيات شيطانى كه عليه اسـلام و پـيامبر و قرآن تنظيم و چاپ و منتشر شده است و همچنين ناشرين مطلع از محتواى آن، مـحـكـوم بـه اعـدام مـى بـاشـنـد.

از مسلمانان غيور مى خواهم تا در هر نقطه كه آنان را يـافـتـنـد، سـريعا آنها را اعدام نمايند تا ديگر كسى جرأت نكند به مقدسات مسلمين توهين نـمـايـد و هـر كس در اين راه كشته شود، شهيد است ان شاءالله . ضمنا اگر كسى دسترسى به مؤلف كتاب دارد؛ ولى خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفى نمايد تا به جزاى اعمالش برسد.

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

روح الله الموسوى الخمينى

تاريخ : 29/11/1367

اطـــلاعــيه دفتر امام خمينى رحمة الله علیه در مورد توبه سلمان رشدى (نويسنده كتاب آيات شيطانى)

بسمه تعالى

رسانه هاى گروهى استعمارى خارجى به دروغ به مسئولین نظام جمهورى اسلامى نسبت مـى دهـنـد كـه اگـر نويسنده كتاب آيات شيطانى توبه كند، حكم اعدام درباره او لغو مى گردد.

حضرت امام خمينى رحمة الله علیه مدظله فرمودند: اين موضوع صددرصد تكذيب مى گردد. سلمان رشـدى اگـر تـوبـه كـنـد و زاهـد زمـان هـم گـردد، بـر هـر مـسـلمـان واجـب اسـت بـا جـان و مـال، تـمـامـى هـمِّ خـود را بـه كـار گـيـرد تـا او را بـه درك واصـل گـردانـد.

حـضـرت امـام اضـافه كردند: اگر غير مسلمانى از مكان او مطلع گردد و قـدرت ايـن را داشـته باشد تا سريعتر از مسلمانان او را اعدام كند، بر مسلمانان واجب است آنـچـه را كـه در قـبـال ايـن عـمـل مـى خـواهـد بـه عـنـوان جـايـزه و يـا مـزد عمل به او بپردازند.

هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *