اطلاعیه نوجوانان و جوانان عاشورائی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک

خانه / استان ها / اطلاعیه نوجوانان و جوانان عاشورائی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک

نوجوانان و جوانان عاشورائی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تجدید میثاق با شهدا گلگون کفن اطلاعیه صادر کرد.

حضرت امام خمینی(ره):ما و شاگردان مکتب توحید از شهادت نمی هراسیم؛نمی ترسیم ..

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دراین اطلاعیه آمده است:خالصانه می آیم کنار قبور مطهرتان تا زیارتتان کنیم و با دلهای خسته اما امیدوار به فضل خدا ،در این مکان معنوی و معطر به عطر وجودتان با بغض های شکسته بگویم که شهدا! ما شما را فراموش نکرده ایم…

این اطلاعیه می افزاید: هرگز حماسه های رزمندگان اسلام در هویزه، طلائیه،بستان، شلمچه وجای جای جهبه های جنوب وغرب کشور و صدای غرش تانک ها ،توپ ها و شهادت مظلومانه حسین فهمیده ها، باکری ها،چمران ها،آوینی ها و هزاران نفر از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام … فراموش شدنی نیستند.

در ادامه ی این اطلاعیه آمده است:ما آمده ایم تا بگویم که شما در روح و قلبمان جای دارید، آمده ایم تا بگویم ای عاشورائیان! ما به وصیت شما که اطاعت از ولایت و رهبری است، گوش جان سپرده و تا آخرین قطره خون از اسلام ناب، انقلاب اسلامی و  ولایت فقیه دفاع می کنیم.

آمده ایم تا بانگ بر آوریم:ای شهدا، راه شما،اندیشه شما و تفکر شما در روح و روان جامعه ایران اسلامی و بالاخص جوانان و نوجوانان عاشورایی و نسل پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جای دارد.

در این اطلاعیه می خوانیم:ای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، ای شهدای گمنام، ای شهدای مدافع حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ای شهیدانی که به عشق اسلام ناب،به فرمان  امام راحل، برای دفاع از انقلاب اسلامی،سرزمین ایران و مردم ولایتمدار ،سر برسودای عشق گذاشتید و و در این مسیر ردای فاخر شهادت به تن کردید ،ما نوجوانان و جوانان عاشورایی با حضور بر کنارقبور مطهر شما عزیزان که به موقع ندای امام راحل (ره) را لبیک گفتید و در دفاع از اسلام ناب ،خاک و ناموس این مرز و بوم ، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و فلدا نمودید ،تجدید بیعت مجدد می کنیم و اعلام میداریم تا جان در بدن داریم با پیروی از ولایت فقیه از خون پاک و مطهرتان و اهداف عالی شما پاسداری خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *