اعتراض آیت‌الله علوی نسبت به تک خوانی خواننده‌های زن

خانه / تازه ها / اعتراض آیت‌الله علوی نسبت به تک خوانی خواننده‌های زن

اعتراض آیت‌الله گرگانی نسبت به تک خوانی خواننده‌های زن

حضرت آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار اعضای برگزار کننده کنگره شهدای بسیج دانشجویی استان قم که ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در جامعه، گفتند: شهدا امتیازی برای کشور ما هستند که خداوند به ما داده است و این یکی از برکات جمهوری اسلامی است.

ایشان با بیان این‌که انقلاب اسلامی یک حرکت عمومی و مردمی بود، ابراز داشتند: حرکت امام خمینی (ره) در چهارچوب خانه ملت بود که همه اقشار جامعه را درگیر خود کرد.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این مطلب که انقلاب اسلامی دنیا را حیرت زده کرد، اظهار داشتند: مقدمات این انقلاب ۲۵ سال به طول انجامید و خون‌های زیادی در این راه ریخته شد.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه غرب و شرق خیلی تلاش کردند که این انقلاب به سرانجام نرسد ولی موفق نشدند، تصریح کردند: این انقلاب در همه جامعه نفوذ کرده بود و همه بازاریان، دانشجو‌ها، حوزویان و ارتشی‌ها را درگیر خود کرده بود.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد، افزودند: مسؤولیت ما در این زمینه زیاد است و باید همه توان خود را در راستای تعظیم مقام شهدا صرف کنیم چرا که استقلال کشور و ثبات انقلاب اسلامی را مدیون این عزیزان هستیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که باید جلوی نفوذ بیگانگان در کشور را بگیریم، ابراز داشتند: دست‌های بیگانگان در حال خرابکاری در همه ارکان جامعه است و می‌خواهد انقلاب اسلامی را به انحراف کشاند و ما باید با آن مقابله کنیم.

ایشان با اشاره به این‌که دشمن با لباس حق و اهداف مقدس به میدان می‌آید، اظهار داشتند: آن‌ها می‌خواهند فرزندان این انقلاب را به انحراف بکشانند و فریب دهند و ما باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم نگذاریم آن‌ها به اهداف خود برسند.

آیت الله علوی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران با همه انقلاب‌های دیگر دنیا تفاوت بسیاری دارد، تصریح کردند: انقلاب ما بر پایه دین و مذهب است و خون‌های بسیاری برای آن ریخته شده است.

این مرجع تقلید در پایان با اعتراض نسبت به تک خوانی خواننده‌های زن در کشور و مجوز وزارت ارشاد به انتشار آلبوم تک خوانی بانوان، خاطرنشان کردند: نباید اجازه دهیم برخی‌ها اهداف امام و انقلاب را به بیراهه بکشانند و عزت زنان جامعه را به بازی بگیرند چرا که یکی از اهداف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی تکریم زن و مقام زن در جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *