اعزام هیئات مذهبی و مداحان بام ایران به مشهد+تصویر

خانه / استان ها / اعزام هیئات مذهبی و مداحان بام ایران به مشهد+تصویر

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی چهارمحال و بختیاری،ازاعزام اعضای فعال هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی اچهارمحال وبختیاری به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس خبر داد.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی چهارمحال و بختیاری،ازاعزام اعضای فعال هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی اچهارمحال وبختیاری به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضاتوسلی با تسلیت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها درحاشیه اعزام  جمعی از مسئولان هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی استان به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس گفت:با توجه به استقبال پرشور اعضاء هیئات مذهبی و مداحان، با حمایت مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس امسال نیز برگزار شد.

 

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: سنوات گذشته با همکاری بسیار خوب مسئولین شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان هر سال حدود یکصد نفر نفر از برادران و خواهران (عضو کانون مداحان و هیئات مذهبی)به مشهد مقدس اعزام و در کلاس های آموزشی شرکت کردند.

 

نماینده بنیاد دعبل حزاعی استان،برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی مسئولین هیئات مذهبی، مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعران آیینی را فرصت مغتنمی برای بهره گیری از تجربیات، تعامل ،همفکری و به روز رسانی اطلاعات دینی و کسب معلومات بیشتر دانست.

 

توسلی به ثبت نام اکثر مداحان و شاعران آیینی درسامانه طوبی اشاره کرد و افزود:با اقدام ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی برای تشکیل بانک اطلاعات تشکل های دینی،هیئات مذهبی،انجمن های اسلامی،مداحان و شاعران آیینی و کانون های فرهنگی تبلیغی در سطح کشور سامانه طوبی فعال و آغاز بکار کرد.

 

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان با اشاره به اینکه مداحان و شاعران آیینی، هیئات مذهبی، انجمن های اسلامی و کانون های فرهنگی تبلیغی با ورود به این سامانه به نشانی tooba.tdm-ido.ir اطلاعات خود را وارد می‌کنند،گفت:تاکنون افزون بر هزار نفر از مداحان و شاعران آیینی در سطح  اطلاعات خود را در این سامانه وارد کنند.

 

وی امکان صدور کد شناسایی نه رقمی به صورت اتوماتیک و هوشمند برای ثبت نام کنندگان ، دسترسی آسان به تمامی اطلاعات جمع آوری شده، امکان گزارش گیری از قابلیت های این سامانه  می باشد.

 

توسلی با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۳۰۰ هیئت مذهبی و هزار و۲۰۰ مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعر آیینی در این استان،از مداحان،شاعران وهیئات مذهبی خواست برای استمرار فعالیت خود در اولین فرصت ممکن به سامانه ی طوبی مراجعه و ثبت نام کنند.

 

توسلی گفت: با آغاز بکار سامانه طوبی کارت شناسایی هم بصورت کشوری و پس از ثبت اطلاعات در این سامانه برای برادران و خواهران صادر می شود.

 

رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی استان، تشرف و زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام اجرای ادعیه”زیارت آل یاسین”،”امین الله”،”دعای توسل”،”کمیل”،”ندبه”و “مداحی”،شرکت در کلاس های آموزشی و بهره مندی از اساتید مطرح و حضور در برنامه های  آستان قدس رضوی را از برنامه های این اردو زیارتی آموزشی در مشهد مقدس عنوان کرد.

این برنامه ها را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:هادی یزدانی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *