اعزام 300 دانش آموز شهرکردی به راهیان نور

خانه / استان ها / اعزام 300 دانش آموز شهرکردی به راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد از اعزام 300دانش آموز پسر ناحیه دو آموزش و پرورش این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسداراسماعیل مولوی، در حاشیه اعزام دانش آموزان شهرستان شهرکرد به اردوی راهیان نور، گفت: خوشحالیم که در آستانه نوروز 96، در برنامه ای با نام نوروزی با شهدا،‌افتخار اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی را کسب کرده ایم.

وی، افزود:‌حدود 300 دانش آموز پسر از آموزشگاه های متوسطه ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد امروز با بدرقه نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه محترم شهرکرد در قالب 7دستگاه اتوبوس عازم بازدید از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور شدند.

مولوی، ادامه داد: اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و استکبار جهانی برگزار می شود که امروزه جوانان ما را نشانه گرفته اند.

وی،‌گفت:‌ علاوه بر برنامه های متنوع اعتقادی فرهنگی، بازدید از زیارتگاه های شهدا در مناطق عملیاتی فتح المبین، شلمچه،‌معراج شهدای اهواز،‌اروندکنار و حضور در رزمایش فرهنگی رزمی بصیرتی شبانه برای زائران سرزمین نور در این اردوی 3روزه پیش بینی شده است.

در این روز، حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دانش آموزان اعزامی به سرزمین نور را بدرقه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *