افزایش زائران راهیان‌نور به ۸ میلیون نفر تا پایان برنامه ششم

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / دفاع مقدس / افزایش زائران راهیان‌نور به ۸ میلیون نفر تا پایان برنامه ششم

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح با فرماندهان نظامی و انتظامی گلستان دیدار کرد.

سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این دیدار گفت: انسان وقتی موضوع دفاع مقدس را نگاه می کند, می بیند برکات دفاع مقدس روز به روز شکوفاتر می شود.

وی افزود:امروز هر چه داریم از برکات دفاع مقدس است و این ایستادگی و مقاومت در آن دوران بود که امروز نام و آوازه ی جمهوری اسلامی ایران را در جهان طنین انداز کرده است.

سردار کارگر گفت :در دفاع مقدس به این موضوع رسیدیم که “می توانیم” و امروز پیشرفت در ساخت موشک، سلول‌های بنیادی، نانو و همچنین علم پزشکی و سایر موضوعات را مدیون همین شعار هستیم که فعل میتوانیم را صرف کردیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروی مسلح با اشاره به اینکه در مقابل استکبار جهانی تنها کشوری که تمام قد ایستاده و به آن افتخار می کند جمهوری اسلامی ایران است افزود:این افتخار بر پیشانی نظام است که نگذاشتیم سوریه و عراق سقوط کند و همه ی اینها ثمره دفاع مقدس و خون شهداست.

افزایش زائران راهیان‌نور به ۸ میلیون نفر تا پایان برنامه ششم/ جزئیات ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان

 سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس عصر امروز در حاشیه دیدار با خانواد شهید مدافع حرم افشین ذورقی  از افزایش زائران راهیان‌نور به ۸ میلیون نفر تا پایان برنامه ششم توسعه در کشور خبر داد و افزود: یکی از اقدامات خوبی که انجام گرفته راهیان‌نور دریایی است که در کشور در حال اجراست و امید داریم بتوانیم تا پایان برنامه ششم، به 8 میلیون نفر زائر راهیان نور برسیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما می‎توانیم در بحث راهیان نور بیش از 120 هزار نفر در شب اسکان دهیم که قبلا این آمار بسیار پایین‎تر بود. امید داریم در افق چشم‎انداز برنامه ششم توسعه این تعداد به بیش از 200 هزار نفر برسد.

کارگر افزود: بیش از 6 شش میلیون نفر در سال گذشته در اردوهای راهیان نور حضور داشتند که بیش از 40 درصد آن‌ها در منطقه غرب و شمال غرب بوده است.

وی از پایان ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد و افزود: راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور دریایی در 2 استان هرمزگان و بوشهر و 57 یادمان در 7 استان، از دیگر برنامه‎هایی ما در سطح کشور به‌شمار می‎رود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقتدار و اعتلای جمهوری اسلامی را در حال حاضر ثمره ایستادگی و مقاومت ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اعلام کرد و با بیان اینکه 8 سال دفاع‌مقدس رزمندگان ما شعار “ما می‎توانیم” را محقق کردند، گفت: در مقابل استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه ایستاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *