افشاگری رحیم‌پور ازغدی از سخنان متناقض روحانی در جلسات عمومی و خصوصی

افشاگری رحیم‌پور ازغدی از سخنان متناقض روحانی در جلسات عمومی و خصوصی

خانه / اسلایدر ویژه / افشاگری رحیم‌پور ازغدی از سخنان متناقض روحانی در جلسات عمومی و خصوصی

رحیم پور ازغدی با اشاره به اثرات مخربی تلگرام گفت: در تلگرام بدترین چیزها آموزش داده می شود و شایسته مسئول نظام جمهوری اسلامی نیست که بگوید تلگرام جزء حقوق مردم است و نباید قطع شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا، حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در برنامه ویژه اکران مستند خوره در دانشگاه شریف، ضمن انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور گفت: چند سال است کشور در اختیار آقای رئیس جمهور  است و نمی‌تواند مشکلات اقتصادی اخیر  را بر گردن دیگران بیاندازد.
وی با  تاکید بر اینکه دو سال پیش رئیس جمهور گفت تحریم ها برداشته شد و همه مشکلات اقتصادی حل خواهد شد، گفت: اکنون باید از رئیس جمهور سوال شود پس این وعده چه شد؟ چرا که هنوز هم با کیسه دلار می آوریم و تغییر آنچنانی صورت نگرفته است

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی با بی تأثیر دانستن برجام در زندگی و معیشت مردم گفت: در چنین شرایطی جای تعجب دارد که بحث برجام منطقه ای و برجام موشکی مطرح می شود.

رحیم پور ازغدی با اشاره به وضعیت بد معیشت مردم گفت: در چنین شرایطی بعضی از مسئولین به جای پاسخگویی نسبت به سیاستهای غلط اقتصادی خود که ظرفیتهای کشور را معطل تصویب برجام کردند به گونه ای حرف می زنند که انگار ما مسئولیم و آنها ارباب رجوع و  امروز اگر امنیت داریم و به ایران حمله نمی کنند نیز به خاطر قدرت منظقه ای ایران است.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این وعده و عدم نحقق آن وجه مناسبی در بین مردم ندارد و بنده به شخصه حاضرم در این رابطه با رئیس جمهور مناظره کنم که از ابتدا نیز این وعده های اقتصادی برای تحقق بیان نشده بود.

وی با اشاره به اثرات مخربی تلگرام گفت: در تلگرام  بدترین چیزها آموزش داده می شود، حتی آموزش رابطه جنسی خواهر و برادر! و این شایسته مسئول نظام جمهوری اسلامی نیست که بگوید تلگرام جزء حقوق مردم است و نباید قطع شود! مگر می‌شود این مسائل نادیده گرفته شود.

رحیم پور افزود: شورای عالی فضای مجازی وظیفه دارد مراقب باشد و نگذارد هر گند و کثافتی در فضای مجازی سر فرزندان مردم بریزد.

وی خطاب با اشاره به نسل فرهیخته کشور گفت:  نباید بگذارید که مسئولین با صحبت‌های زیبنده فریبتان دهند. اگر شما جوانان و دانشجویان روحیه مطالبه‌گر داشته باید می‌توان امیدوار بود که جمهوری اسلامی در آینده جایگاه خود را حفظ کند.

این عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی با بیان دست باز دولت در مذاکرات هسته ای و عدم گشایش اقتصادی برای مردم گفت: در 2 سال گذشته هر زمانی کسی آمد صحبتی درباره برجام به میان آورند، گفتند دارد در موضوع برجام دخالت می‌کند و نمی‌خواهد برجام محقق شود. قلب راکتورهای هسته‌ای را که بتن گرفتید، امروز می‌خواهید قلب موشک‌هایمان را بتن بگیرید، دیگر کدام سوراخ مانده‌ است که بتن نگرفته‌اید.»

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *