امامزاده قل‌هو‌اللّهی یزد به پرچم سبز بارگاه رضوی معطر شد.

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / امامزاده قل‌هو‌اللّهی یزد به پرچم سبز بارگاه رضوی معطر شد.

خادمان حرم رضوی در دهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد؛ به زیارت امامزاده قل‌هو‌اللّهی رفتند و با استقبال پرشور جمع زیادی از بانوان یزدی مواجهه شدند.

به گزارش خبرنگار واحد عترت، خادمان حرم رضوی در دهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد، به زیارت امامزاده قل‌هو‌اللّهی رفتند و با استقبال پرشور جمع زیادی از بانوان یزدی مواجهه شدند.

در این حضور،جناب آقای صادقی‌وزین یکی از خادمان آستان قدس، ضمن تبریک دهه کرامت به تشریح دهمین جشنواره زیر سایه خورشید پرداخت. وی با اینکه شعار جشنواره امسال «به تو اقتدا می‌کنم» است، هدف امسال این جشنواره را توجه بیشتر به محرومان و مستضعفان دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین امامی‌پور هم به نقل خاطره‌ای از این دیدارها پرداخت و گفت: وقتی دوستان خدّام پرچم رضوی را داخل بیمارستان بردند، بیماری به شدت گریه می‌کرد. وقتی علتش را پرسیدند، گفت: من هر سال چنین ایامی زائر امام رضا(علیه السلام) بودم ولی امسال به علت بیماری توفیق از من گرفته شد امّا با حضور خدام، احساس کردم که در حرم امام رضا(علیه السلام) هستم.

در ادامه مراسم جناب کاظم ذوقیان به مدیحه‌سرایی در وصف امام هشتم و ذکر مصیبت حضرت فاطمه(سلام ا… علیها) پرداخت و گفت: امام رضا(علیه السلام) در روایتی فرموده‌اند: نزدیکترین افراد به من کسانی هستند که اخلاقش از همه بهتر باشد و برای خانواده‌اش بهتر باشد.

وی سپس ادامه داد: ما در دنیا تلاش می‌کنیم که خود را به پرچم و ضریح امام رضا(علیه السلام) نزدیکتر کنیم، ولی در آخرت برای نزدیکتر شدن به امام رضا(علیه السلام)، باید اخلاق خود را نیکو و زیبا کنیم.

پایان بخش این مراسم اهدای نمک تبرکی به حاضران در این امامزاده و هدیه یک قاب از حرم امام رضا(علیه السلام) به حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری و سرکارخانم کفیل‌الناس مسئول واحد پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام، بود.

گفتنی است این مراسم به همّت هیئت پیروان عترت یزد برپا شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *