امامزادگان محل رجوع خیل عظیم مردم است/ جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی ویژه خواهران +تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / امامزادگان محل رجوع خیل عظیم مردم است/ جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی ویژه خواهران +تصویر

جلسه هماهنگی ویژه برنامه های خواهران در امامزادگان شهرکرد برگزارشد.

جلسه هماهنگی ویژه برنامه های خواهران در امامزادگان شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛جلسه هماهنگی برنامه های امامزادگان شهرکرد ویژه خواهران باحضور معاونت پیروان عترت استان برگزارشد.

دراین مراسم که مسئول اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد و جمعی از خواهران حضور داشتند مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ضمن خیر مقدم گویی به حضار به بیان اهداف تشکیل این جلسه پرداخت.

حمیدرضاتوسلی به حضور آحاد مردم در امامزادگان اشاره کرد و گفت:امامزادگان محل رجوع خیل عظیم مردم ولایت مدار و ارادتمند به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

وی به لزوم برنامه ریزی فرهنگی و خدماتی در امامزادگان اشاره کرد و ادامه داد:همه مسئولان بایدتلاش کنند تا دراین مکانهای معنوی،امور فرهنگی بادعوت ازاساتید و کارشناسان مجرب علماومداحان،  متناسب با مخاطین انجام شود.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به حضور زایرین ازاستانهای مختلف ایران اسلامی به امامزادگان اشاره کرد و ادامه داد:امور فرهنگی تبلیغی در امامزادگان بصورت مستقل برای زایرین ارجمند مثل برگزاری مسابقات،قرائت ادعیه وسخنرانی های مناسبتی ونیز بسیاری از امور فرهنگی برای مجاورین باید مستمر و سلسله وار باشد.

وی به لزوم استقبال گرم از آحاد مردم شهر،زایرین و گردشگران اشاره کرد و ادامه داد:برای جذب نسل جوان و بهره مندی بهتر مردم مومن از فضای معنوی امامزادگان باید برنامه ریزی جامع داشت و از نظر و پیشنهاد ها استقبال کرد و اهمیت ویژه‌ای را برای جوانان و نوجوانان قایل شد.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به جذب خادمین برادر و خواهر اشاره کرد و گفت: بسیاری از برادران و خواهران ارجمند آمادگی همکاری و خدمت رسانی به زوار را در امامزادگان دارند ، در این زمینه پس از تعیین عرصه ها و تشکیل جلسات آموزشی ،می توان براساس تخصص این عزیزان در ایام هفته  از ایشان دعوت به همکاری کرد.

مسئول اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد هم با تشکر از تشکیل این جلسه و حضور خواهران، از آمادگی آستان مقدس امامزادگان و اداره اوقاف شهرکرد برای همکاری در انجام امور فرهنگی خبر داد.

عسگر زمانی گفت: هرچه تنوع برنامه های معنوی ،فرهنگی و مذهبی بیشتر و متناسب با درخواست مخاطبین باشد و از مربیان و اساتید با تجربه برای پاسخگویی به شبهات استفاده شود جذب نسل جوان بهتر خواهد بود.

 ارائه نقطه نظرات حضار و اخذ تصمیم برای عملیاتی شدن برنامه های پیشنهادی از دیگر برنامه های این روز بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *