امام جمعه بهاباد وحدت امت اسلام از برکات نماز عید فطر است/ عید فطر عید بندگی و عبادت است

خانه / استان ها / امام جمعه بهاباد وحدت امت اسلام از برکات نماز عید فطر است/ عید فطر عید بندگی و عبادت است

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد،  حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های نماز عید فطر بهاباد با تبریک عید سعید فطر به مردم بهاباد ، وحدت و اتحاد داخلی و عزت انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و گفت : مسلمانان با حفظ وحدت یقینا به پیروزی نهایی خواهند رسید .

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه وحدت مسلمانان اصل بسیار مهمی است ، افزود : مسلمانان جهان بایستی با وحدت و اتحاد شان دست ابر قدرتها را کوتاه نمایند.

وی با محکوم نمودن تجاوز نظامی عربستان به یمن گفت : امروز تنها عامل ظلم به مسلمانان بی گناه یمن آل سعود است که فرامین روحانیون وهابی را اجرا می نمایند .

دهقانی  گفت: روایات و احادیث وارده در این باره بسیار است و این اهمیت  این عید بزرگ را نشان می دهد ایشان در تاکید کرد انشالله با استفاده از معنویات ماه مبارک رمضان بتوانیم با همکاری مردم ولایتمدار شهرستان گامهای موثری در تحقق جامعه اسلامی برداریم.

پایگاه های سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) بهاباد در محل های برپایی نماز عید فطر برای دریافت زکات فطره مردم برپا شده بود تا نمازگزاران زکات فطره خود را داخل صندوق های این نهاد کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی شهرستان بهاباد با در نظر گرفتن محدودیت های ترافیکی در اطراف مصلای غدیر بهاباد به عبور و مرور مردم برای شرکت در نماز عید فطر نظم خاصی بخشیده بود.IMG_0923IMG_0964IMG_0965IMG_0952IMG_0941

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *