امام جمعه شهرکرد فرستادن واسطه را نشانه ضعف و سرخوردگی آمریکا دانست.

خانه / استان ها / امام جمعه شهرکرد فرستادن واسطه را نشانه ضعف و سرخوردگی آمریکا دانست.

امام جمعه شهرکرد فرستادن واسطه را نشانه ضعف و سرخوردگی آمریکا دانست.

امام جمعه شهرکرد فرستادن واسطه را نشانه ضعف و سرخوردگی آمریکا دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در جمع مردم شهرکرد اظهار داشت: سخنان زیبا و قاطع مقام معظم رهبری در برابر واسطه‌ای که آمریکا به ایران فرستاد مسائلی را ایجاد کرد اول اینکه گویا تاکنون مذاکره صورت نگرفته و  آمریکا صلح‌طلب است و بقیه کشورها و در راس آن‌ها ایران به دنبال ایجاد ناآرامی است.

امام جمعه شهرکرد افزود: مسئله دوم این است که گویا کشورهای منطقه در برابر ایران هستند و آمریکا است که در پی اصلاح امور جهانی است.

وی ادامه داد: آمریکا به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویا در ایران فقط مقام معظم رهبری مخالف مذاکره با آمریکاست و همه در ایران به دنبال مذاکره با آمریکا هستند اما این اوج حماقت و نشناختن ملت ایران و تنفر آنها از استکبار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام عنوان کرد: 40 سال با آمریکا مذاکره شد و امتیازهایی را از ما گرفتند و هر بار به تعهدات خود عمل نکردند و دوباره به فکر گرفتن امتیاز از ما هستند آن‌ها هر جایی که رفتند ناامنی و ویرانی بردند.

وی خاطر نشان کرد: کشورهای بزرگ جهان از مواضع آمریکا متنفرند و به دنبال منطق ایران هستند. واقعیت امروز این است که فرستادن واسطه به ایران توسط آمریکا ناشی از یاس، ضعف و سرخوردگی آمریکا است.

امام جمعه شهرکرد تشریح کرد: تجربه 40 ساله نشان داده مقاومت تنها راه پیروزی است و تحریم و فشار  و مذاکر ه تحت فشار به جایی نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام گفت: برخی افراد با توجیهات باطل فساد را در جامعه ترویج می‌دهند برخی افراد که ادعای مذهبی و همراهی انقلاب را دارند با اشتباه جامعه را در چاه انداخته و فساد را علنی می‌کنند.

وی بیان کرد: برخی از مسئولان استان با صدور مجوز و دعوت خواننده به استان باعث ایجاد فساد می‌شوند و در اعتراض مومنان می‌گویند ما از ولی فقیه مجوز داریم یعنی آنها به امام جمعه رشوه دادند تا مجوز معصیت بگیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام افزود: کسی با موسیقی سنتی و کنسرت سالم مشکلی ندارد اما نگرانی از جهت ایجاد فساد جنسی است که جامعه و نسل جوان را از رشد باز می‌دارد که متاسفانه صدا و سیما نیز در شبکه ملی گاهی به این گناهان دامن می‌زند.

وی تاکید کرد: دشمن در پی استحاله انقلاب‌اسلامی است آن‌ها می‌‌دانند امیال نفسانی می‌تواند انقلاب اسلامی را از بین ببرد و اسلام‌زدایی کند و از راه شهدا و امام خمینی(ره) جدا کند.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: بعضی از مسئولان، مدیران و متولیان کشور در محضر مقام معظم رهبری حاضر می‌شوند اما بعد کار خود را انجام می‌دهند برخی افراد نیز برای محکم کردن پایگاه جناحی خود معصیت الهی را گسترش می‌دهند.

وی افزود: کشف حجاب نیز مانند آهنگ‌های مبتذل جرم مشهود است و نیرو‌های نظامی باید با آن‌ها مقابله کنند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *