امام جمعه فلارد گفت: همان بی اعتمادی که نسبت به آمریکایی ها بود باید نسبت به اروپایی ها هم باشد.

خانه / استان ها / امام جمعه فلارد گفت: همان بی اعتمادی که نسبت به آمریکایی ها بود باید نسبت به اروپایی ها هم باشد.

امام جمعه فلارد گفت: همان بی اعتمادی که نسبت به آمریکایی ها بود باید نسبت به اروپایی ها هم باشد.

امام جمعه فلارد گفت: همان بی اعتمادی که نسبت به آمریکایی ها بود باید نسبت به اروپایی ها هم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سیدمحمدباقر بخشایش پور امام جمعه فلارد.در خطبه های نماز جمعه گفت: دهم ماه مبارک رمضان مصادف است با سالروز رحلت جانسوز بزرگ بانوی فداکار اسلام حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها یار وفادار پیامبر اسلام و روز عزای پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم.

امام جمعه فلارد با تسلیت رحلت این بانوی بزرگ جهان اسلام افزود:حضرت خدیجه سلام الله علیهاسه مرحله عالی ترین رتبه را از آن خود نمود،مرحله نخست اول کسی که بعداز بعثت پیغمبر اسلام به آن حضرت ایمان آوردند و نیز اول زنی بودپشت سر پیامبراعظم صلی الله علیه و آله وسلم نماز جماعت اقامه کرد و همچنین اول کسی که بود که با امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام بیعت کردند.

وی گفت: حضرت خدیجه سلام الله علیهاباوجود نبوغ و استعداد و ثروت عظیمی که داشتندمصداق اتم واکمل یک بانوی انقلابی در تقویت دین پیغمبر اعظم صلی الله علیه و آله وسلم بودند که تمام ثروت خودش رو در راه خدا در اختیار پیامبر اعظم قرار دادند که این حرکت نسخه ی جامعی از اقتصاد مقاومتی برای حفظ اسلام و مسلمانان در برابر بیگانگان بود.

خطیب جمعه فلاردافزود:همچنین دهم رمضان روزی است که نامه های اهل کوفه توسط عبدالله بن مسمع همدانی و عبدالله بن وال درمکه به دست وجود مقدس سیدالشهداء(علیه السلام) رسید که خود دعوت کنندگان ، آن جنایت خونبار کربلا را مرتکب شدند به همین جهت امروز روز عبرت تاریخه ،عبرت در اینکه دریک تحول سیاسی در جامعه ی ما مشکلات عدیده ی کشور حتی آب و نان این ملت رو به تصمیم کدخدا گره زده شد که آخرالامر میلیارد ها دلار خسارت اجرای برجام و بالغ بر 5 سال عمر کشور با کنار کشیدن کدخدا برباد هوا رفت.

امام جمعه فلارد دربخش دیگری بیان داشت: جریان شکست برجام سناریوی مشورت با رهبری و اینکه تمام تصمیمات با نظر رهبری بوده در دستور کار قرار دادند و این یک سابقه ی تاریخی دارد که در جنگ صفین یه عده حکمیت رو بر مولا امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام تحمیل کردند بعد هم وقتی که معلوم شد حکمیت معاویه فریب و تزویر و نیرنگ بود همان افراد آمدند به امیر المومنین حضرت علی علیه السلام گفتند از اینکه حکمیت رو پذیرفتی توبه کن !

وی ادامه داد: اینجا مملکت امام زمان ارواحنافداه است و ایران کوفه نیست و این ملت مومن انقلابی ذره ای در ولایتمداری خودشون تردید نخواهند کرد.

حجت الاسلام‌ بخشایش پور به دیدار روز چهارشنبه مسئولان نظام با رهبری معظم انقلاب و توصیه های راهبردی حضرت آقا اشاره وگفت:مذاکره فی نفسه اشکالی ندارد.منتهی منافع ملی واقتدارجمهوری اسلامی و حقوق حقه ی ملت نباید لگد مال شود.

 امام جمعه فلارد ادامه داد: اهداف مهم غربی ها در مذاکرات هسته ای باقی گذاشتن جمهوری اسلامی در منطقه ی قرمز و پیوند اقتصاد ایران با برجام بود که با پذیرفتن این کار اشتباهات محاسباتی خسارت آوری در کشور انجام گرفت .

وی اظهار کرد: همان بی اعتمادی که نسبت به آمریکایی ها بوده باید نسبت به اروپایی ها هم باشد و این راتجربه ثابت کرده که این غربی ها از آمریکا تا اروپا در تقویت اهداف یکدیگرحرکت کردند و تصمیم گرفتند.

حجت الاسلام‌ بخشایش پور ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام  و روز اکرام ایتام و هفته ی رسیدگی به محرومین را تبریک گفت و با اشاره به ۵ خرداد روز نسیم مهر و حمایت از خانواده ی زندانیان با توجه باخانواده های آنها در جلوگیری از آسیب های اقتصادی ،خانوادگی و اجتماعی تاکید کرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *