امام هادی علیه السلام، اسوه اخلاق و علم به اعتراف دوست و دشمن است

خانه / استان ها / امام هادی علیه السلام، اسوه اخلاق و علم به اعتراف دوست و دشمن است

امام رضاع15

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل، با تسلیت سالروز شهادت امام هادی علیه السلام، آن امام همام را اسوه اخلاق و علم به اعتراف دوست و دشمن دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛مراسم سوگواری شهادت امام هادی علیه السلام با حضور یادگاران سالهای دفاع مقدس در سپاه ناحیه اردل برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل در این مراسم معنوی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی علیه السلام ، گفت:‌ عظمت شخصیت امام هادی علیه السلام به قدری زیاد است كه دوست و دشمن را به اعتراف واداشته است.

حجت الاسلام مسلم رضایی افزود: قسمتی از این اعترافات مبنی بر شخصیت آن امام به لحاظ اخلاقی و بخشی دیگر ناشی از ابعاد علمی آن حضرت و شمه ای، نتیجه كراماتی است كه از آن بزرگوار صادر شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل افزود: امام هادی علیه السلام دارای نفس زكیه و عزمی راسخ و همتی عالی بود كه هرگز احدی از مردم را نمی توان در مقایسه با او همتا و همسان دانست..

وی، ادامه داد: او نیك سرشت ترین و پاك ترین روش را در میان جامعه دارا بود، راستگوترین افراد جامعه محسوب می شد، به هنگام سكوت، شكوه هیبت و تشعشع وقار، چهره او را دربر می گرفت و چون لب به سخن می گشود، گزیده و نغز می گفت به طوری كه شعاع كلامش روح آدمیان را سحر می كرد.

رضایی، گفت: در وجود مقدس امام هادی علیه السلام، ویژگی های اخلاقی پسندیده می درخشید.

وی تصریح کرد: امامت، كمال و دانش و فضیلت و سرشت و اخلاق نیك از فرازهای اخلاقی این امام همام است..

رضایی، یادآور شد: خداوند به قدرت بی منتها و دانش وسیع خود، گنجینه هایی از دانش خود را بر خاندان رسالت افاضه و موهبت فرموده و ایشان را به زیور دانش آراسته است، این گنجینه ها، مجموعه اسرار علوم و معارف است كه خداوند آن را دراختیار امامان شیعه كه راهبران حقیقی بشر هستند، قرار داده است.

این مراسم روحانی با قرائت دعای پرفیض توسل و ذکر مرثیه در سوگ شهادت امام هادی علیه السلام به پایان رسید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *