امام و امت دو رکن اصلی انقلاب هستند

خانه / استان ها / امام و امت دو رکن اصلی انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمن خواسته‌ها و نگرش‌های مردم را هدف قرار داده و با ترویج روحیه راحت طلبی و جایگزینی آن در برابر روحیه شهادت طلبی الگوها را تغییر می‌دهد.

دشمن خواسته‌ها و نگرش‌های مردم را هدف قرار داده و با ترویج روحیه راحت طلبی و جایگزینی آن در برابر روحیه شهادت طلبی الگوها را تغییر می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، اظهار کرد: ملازمت با ولایت مانع تسلط دشمن بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه دو استقامت فکری و عملی را می توان با پیروی از ولایت به دست آورد، عنوان داشت: 40 ساله شدن انقلاب از افتخار بزرگ ما است که این چهل سالگی ارزان به دست نیامده است.

این مقام مسئول با اشاره به جهادهاٰ، ایثارگری و ازخودگذشتگی ها ملت ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: استقامت فکری و عملی در مقابل دشمن نیاز است که انقلاب ما این استقامت را در خود جای داد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه کشتی ولایت، انسان را در صراط مستقیم نگه می‌دارد، خاطرنشان کرد: در گذشته افرادی امام علی علیه السلام را تنها گذاشتند که این مهم به دلیل انحراف فکری و انحراف عملی آنان بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به ایام اربعین حسینی علیه السلام گفت:در کربلا کسانی در مقابل امام حسین علیه السلام ایستادند و بر روی ایشان و اهل بیت علیهم السلام شمشیر کشیدند که در جنگ‌های مختلف، پیامبر اکرم صل الله علیه و آل و سلم) را یاری کردند و روزی جزء  بودند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید در عمل به درستی گام بر داریم، افزود: با عمل درست و حرکت در راه راست می توانیم به پیشبرد اهداف دستیابیم؛ چرا که افرادی بودند که در دهه‌های اخیر موجب سازندگی و شکل گیری انقلاب شدند، اما در نهایت با عمل نادرست موجب به زمین خوردن انقلاب شدند.

وی با اشاره به براندازان انقلاب در عرصه های مختلف بیان داشت: اگر ما نیز در عمل نتوانیم به درستی گام برداریم هیچ گاه نمی‌توانیم ولی خود را برای پیشبرد اهداف همراهی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، انحراف فکری را نخستین عامل ضد انقلاب شدن بسیاری افراد عنوان کرد و تلاش دشمن را در راستای نفوذ فرهنگی و فکری برای تغییر افکار، اندیشه و باورهای مسلمان‌ها و از بین رفتن دین دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود:باور غلط از دینداری و تحریف حقیقت دین یک انحراف بزرگ است و همه باید بدانند که دین داری یک وظیفه فردی نیست که تنها به عبادات شخصی خود مشغول شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد:جریاناتی در برخی دانشگاه‌ها، حوزه ها و هیئات دنبال ترویج دین داری غیرانقلابی بوده و به دنبال این هستند که روحیه جهادی و انقلابی را از دین جدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم اعمال فردی ما موجب غرور ما نشود، خاطرشان کرد: غرور ما ممکن است ما را از دین جدا کند، پس ما باید مراقب باشیم که غرور بی‌جا ما را از دین جدا نکند چرا که دین نیاز به مراقبت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه دشمن با انحراف فکری، اندیشه و مغزها را تصرف می کند، اظهار کرد: باید به خاطر داشته باشیم کسی که مغزش تصرف شود جزء سربازان دشمن می شود و در خط دشمن حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه دومین انحراف، انحراف عملی است، عنوان کرد: دشمن خواسته‌ها و نگرش‌های مردم را هدف قرار داده است و با ترویج روحیه راحت طلبی و جایگزینی آن در برابر روحیه شهادت طلبی الگوها را تغییر می‌دهد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مومن نباید شک کند و لغزش فکری پیدا کند، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر بخواهیم لغزش فکری پیدا نکنیم باید بصیرت دینی مان را بالا ببریم، پس اگر می‌خواهیم دشمن مغزمان را تسخیر نکند باید بصیرت دینی بالا رود.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: استقامت عملی، جهادی و انقلابی فاکتور دیگری است که قرآن معرفی کرده و این استقامت با شناخت دنیا و قیامت و تقویت ایمان به قیامت بدست می‌آید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *