امر به معروف و نهی از منکر احیا کننده هنجارها در جامعه است

خانه / استان ها / امر به معروف و نهی از منکر احیا کننده هنجارها در جامعه است

%d8%ac%d9%84%d8%a7%d9%84%db%8c2

کارشناس مذهبی استان چهارمحال و بختیاری امر به معروف و نهی از منکر را احیا کننده هنجارها و کاهش دهنده ناهنجاری ها درجامعه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن جلالی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات است که متاسفانه به فراموشی سپرده شده است.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم این امر مهم را در جامعه به‌خصوص در بین قشر جوان ترویج دهیم خاطرنشان کرد: نسل جوان همان جامعه هدف دشمنان اسلام و انقلاب هستند که از سال‌های گذشته برنامه ریزی خود را برای تحت تاثیر قرار دادن جوانان و تاثیر پذیری این قشر از فرهنگ غرب  انجام داده اند که باید به خوبی در مقابل این حمله فرهنگی مقابله کنیم.

کارشناس مذهبی استان به سخنان مقام معظم رهبری مداظله العالی نیز اشاره کرد و افزود: بارها و در شرایط متفاوت رهبر انقلاب به حمله فرهنگی دشمن اشاره کرده‌اند و از عناوینی هم‎چون ناتو فرهنگی، شبیه خون فرهنگی و تهاجم فرهنگی استفاده کردند.

جلالی گوش سپردن به فرامین رهبر را یکی از اصلی ترین وظایف امروز همه عنوان کرد و بیان کرد: باید با بالا بردن بصیرت خود در مقابل تهاجم‌های فرهنگی همچون دوران دفاع مقدس ایستادگی کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: در صورتی که بتوانیم از زمان برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بهترین استفاده را داشته باشیم خواهیم توانست ناهنجاری‌ها را در جامعه کاهش دهیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *